Ahad, Oktober 19, 2014

Bila baca kenyataan media yang disiarkan dalam laman media Sinar Harian semalam, teringat pulak label yang pernah diberikan oleh Si Ketua Penipu tu kepada dia dulu.

Pernah suatu ketika, sewaktu dia mula melangkah keluar meninggalkan Si Ketua Penipu tu dan PKR, Si Ezam Mohd Noor ni telah dilabelkan sebagai 'Pelacur Politik'.

Semuanya hanya semata - mata kerana Si Ezam tu dah mula muak dengan Politik peribadi yang berorientasikan 'Personal Centric' yang dibawa oleh Si Ketua Penipu tu selama hari ini.

Maka sebab itu Si Ezam tu sanggup berpaling tadah dan meninggalkan Si Ketua Penipu tu dan secara terang - terangan menyerang kredibiliti bekas boss besar dia dikhalayak ramai.

Kata Ezam, Politik Individu yang dijaja dan dimomokkan oleh Si Ketua Penipu tu dengan mengheret rakyat, keluarga serta parti merupakan sebab kenapa dia tinggalkan PKR.

Dan, kata Si Ezam, jika perkara itu berlaku secara berterusan, maka ianya hanya akan merugikan PKR dan Negara yang memerlukan pembangkang dinamik memperjuangkan isu rakyat.

Tapi malangnya, Si Ketua Penipu tu hanya sekadar mempergunakan Politik demi kepentingan peribadinya sehingga sanggup mengheret rakyat, keluarga serta parti.

Malah Si Ezam tu juga turut mendedahkan akibat kerana ketaksuban dan obsesi yang ditonjolkan selama hari ini terhadap Si Ketua Penipu tu sehingga dia hilang kasih sayang.
"Tiada  orang yang masuk penjara dalam mempertahankan Anwar... anak-anak kecil  saya terpisah dari saya dan perpisahan itu ada harganya, anak tidak rapat dengan saya sehingga kini.


"Itulah obsesi saya kepada seorang pemimpin, hari ini saya sedar itu tidak betul tetapi saya terpaksa bayar harga yang mahal, saya hilang kasih sayang anak-anak," katanya.
Nah! Sekarang pun bukan tak de orang yang menggantikan tempat Ezam dan mengalami nasib yang sama sehingga terpaksa meninggalkan isteri dan anak - anak untuk memenuhi nafsu Politik Si Ketua Penipu tu.

Tinggal lagi, diorang ni dari kalangan budak - budak yang Pra Matang. Maka sebab itulah diorang sanggup buat apa saja demi memenuhi kepentingan peribadi Si Ketua Penipu tu sendiri. Kalau disuruh terjun dalam lobang taik pun diorang sanggup!!!

PS: Tapi Si Ezam tu jangan lupa ye. Dia kata dia ada berkotak - kotak rahsia Si Ketua Penipu tu. Tapi sampai hari ni, satu kotak pun dia tak pernah bukak.

Kenapa dia tak nak bukak? Nak tunggu sampai bila baru dia nak bukak kotak tu? Kalau setakat nak tunggu kucing bertanduk baru dia nak bukak, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Belom penah dengar ezam ni minta maaf dgn mahathir dan yg lain seperti zul nordin.

    BalasPadam
  2. tak baik ko kata najib ketua penipu...dia kan pm kita ..kau ni tak reti busukur ker apa...masia dah merdeka 57 tahun..tapi sikap ko masih ditakok lama...

    BalasPadam
  3. apa hal budak sengal sekor kt atas ni??tetiba menyampuk ke citer lain...memang bangang la ko mosaburittt.....tak sekolah ke???

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping