Selasa, Oktober 21, 2014

"Alahai. Kenapa la korang nak heran sangat dengan puak - puak Pembangkang tu. Diorang tu memang suka dengan benda - benda kotor."

Demikian dinyatakan oleh seorang rakan bila berbicara mengenai program 'I Want To Touch A Dog' yang diadakan baru - baru ini di kompleks 1Utama , Petaling Jaya.

Program yang dianjurkan oleh sebuah badan NGO itu jelas mendapat kecaman dari ramai pihak kerana ianya kelihata 'Sangat Janggal'. Malah tujuannya juga dilihat tidak masuk akal.

"Apa tujuan program tu? Untuk membuatkan orang dapat mengatasi perasaan takut mereka terhadap Anjing? Sejak bila pulak orang takut dengan binatang? Tak de akal ke orang ni?"

"Anjing tu haiwan. Yang manusia ada otak nak takut dengan binatang tu pasal apa? Dah hilang akal ke manusia tu? Dah tak boleh nak berfikir sendiri macam mana nak berhadapan dengan haiwan?"

Persoalan itu memang jelas ada kebenarannya. Takkan pulak manusia yang ada otak, sihat akal fikiran dan waras boleh jadi takut kepada binatang serta tidak tau cara nak mengatasinya?

Malah, persoalan utama mengenai program tersebut juga turut menjadi isu utama. Kenapa secara tiba - tiba sahaja program itu hendak dianjurkan oleh NGO berkenaan?

"Apa hukumnya Anjing tu dalam Islam? Najis. Dari kategori apa Najis yang dimaksudkan? Najis Mughallazah, kategori najis yang berat dalam hukum Islam. Kalau dah disebut Najis, ianya adalah benda yang kotor.

Yang bodoh sangat manusia nak pergi pegang benda kotor tu buat apa? Yang cerdik sangat diorang nak pegang taik, apa faedahnya? Apa manfaat diorang nak takut pada najis? Tak masuk akal lansung."

Program tersebut juga turut mendapat sokongan Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Si Nurul Izzah yang telah mengucapkan tahniah kepada penganjur program tersebut secara terbuka.

"Ala. Apa nak heran kalau puak - puak Pakatan Haramjadah tu sokong benda - benda macam tu. Sedangkan pesta arak pun diorang boleh sokong. Inikan pulak pesta sentuh najis.

Sedangkan Si Ketua Penipu tu amalkan seks diluar tabiie pun diorang boleh bagi sokongan siap buat demonstrasi besar - besaran, inikan pulak dengan program pegang Najis ni. Jadi, tak payah nak pelik sangat la. Diorang memang hari - hari bergelumang dengan Najis!!!"
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Kita ahli pas mahu tengok nulul ijah binti ketum peluk anjing bulldog.ada berani ka.

    BalasPadam
  2. Patut buat event ni 28hb nanti.. br kite dpt lihat demo kat mahkamah ke event ni yg akan dpat smbutan..

    BalasPadam
  3. GETIKNYA TEMAN NENGOK GAMBOR BETINA PEGANG ANJING TU....

    BalasPadam
  4. Bangga sgtlah si Melayu libral ni, ketawa pun dah macam anjing serupe aje.selepas ni kau makan babi kicap pule. Bodoh

    BalasPadam
  5. Cantik orangnya, tapi sayang.... tertipu dengan permainan syaitan

    BalasPadam
  6. Kalo anak aku dah kene LEMPANG.

    BalasPadam
  7. Yg teman tengok dlm apa yg dipaparkan, ternyata majoriti peminat kaum Melayu yg terpikat dgn projek kafir DAP tu adalah wanita.
    Patutlah di akhirat nanti yg ramai berada dalam neraka adalah kaum wanita.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping