Ahad, Oktober 26, 2014

"Wahab Affendi sampai tepuk-tepuk meja, menangis, marah kat saya..dia kata, kamu ini degil.. kamu nak balik buat apa?"

"Kamu tahu mahkamah negara ini memang teruk, tak adil! Kamu nak buat apa lagi dengan masuk penjara, duduk sini"

Presiden Erdogan pernah ajak Anwar pergi ke Turki, tapi Anwar tahu 'trick' dia.. kalau Anwar pergi Erdogan mesti tak bagi balik (ke Malaysia)... sampai nangis-nangis... sampai marah-marah..

Fuh!!! Hebat sungguh Si Ketua Penipu tu ek. Sampai tahap ada pemimpin luar Negara yang sanggup tepuk - tepuk meja dan menangis - nangis sebab dia nak dihumban ke penjara?

Memang 'Anu-Ghairah' sungguh Si Ketua Penipu rupanya. Memang tak salah la Si Wan Azizah tu sebelum ini kata, Si Ketua Peipu tu 'Anugerah Tuhan' untuk rakyat di Malaysia.

Tapi, kata - kata Si Wan Azizah tu tak habis. Memang betul la Si Ketua Penipu tu 'Anugerah Tuhan'. Cuma, bukan la untuk kebaikkan. Sebaliknya untuk pengajaran kepada rakyat.

Kehebatan Si Ketua penipu tu bukannya satu perkara yang perlu dibanggakan sebab dia memang 'Hebat'. Hebat Menipu!!! Bab itu memang tak de orang berani lawan beb.

Dalam dunia ni tak de orang yang mampu menyaingi kehebatan Si Ketua Penipu tu dalam bab Tipu Menipu ni. Waima Yahudi sekali pun tak boleh mengatasi dia dalam bab tu.

Kiranya, dalam erti kata lain, Yahudi pun kalah kalau bertanding 'Siapa Paling Hebat Menipu' dengan Si Ketua Penipu tu. Mungkin dengan Yahudi - Yahudi tu pun dia boleh jual.

Tapi, bagi puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu, apa yang diluahkan oleh Si Ketua Penipu tu semuanya dipercayai bersungguh - sungguh tanpa sebarang bantahan.

Jadi, tak heran la kalau diorang sanggup buat apa sahaja demi untuk memenuhi nafsu rakus Si Ketua Penipu tu. Kalau diminta diorang berguling atas jalan raya pun diorang sanggup lakukan. Semuanya demi membela nasib seorang Peliwat yang menjahanamkan Negara!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Yang mendengar kelentong mamat ni punya la bangang nak mampus tak boleh nak fikir. Kaum kerabat dia pun menyampah dengan perangainya masakan pemimpin luar nak meratap dia masuk jel.. kahx33

    BalasPadam
  2. Jubor la. Dri dlu aku dgr dia ni kuat menipu tp lepas bebas ksana kmari xde msalah. Nsib baik budak saipul tu buat repot klu x korang asik kata si nuar tu kaki tipu kaki temberang tp xde tindakan.
    Pmimpin2 semua cde peler takot ngan.anuar.
    Ko tengok sampai najib dan rosmah kene tuduh bunuh mongol tu pn msih xde tndakan. Tuduhan tu berat beb tp si nuar msih lepas bebas.

    Semua mcm butoh je kluar api dri mulut klu ckp.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping