Isnin, Oktober 27, 2014

Dah seminggu berlalu sejak pendedahan dibuat didalam laman media dan turut menjadi berita paling hangat sepanjang minggu lepas. Tapi kenapa kemudian diam begitu sahaja?

Yang dituntut ialah KEBENARAN. Yang didesak ialah KEADILAN. Yang menjadi isu utamanya ialah mengenai KETELUSAN. Semua itu asas perjuangan mereka sendiri.

Selama hari ini, mereka mendakwa pihak Kerajaan yang sembunyikan KEBENARAN. Mereka tuduh Kerajaan yang bertindak membelakangi KEADILAN dan KETELUSAN.

Setakat bercakap saja ke yang dia mampu???
Tapi bila kena batang hidung diorang sendiri, kenapa pulak semuanya hanya boleh didamkan begitu sahaja? Kenapa tidak ada sebarang tindakan pun yang diambil?

Sama seperti kes video seks Si Ketua Penipu tu dengan Chinadoll. Sehingga hari ini, dah bertahun - tahun berlalu, kenapa tidak ada sebarang tindakan yang dilakukan?

Kenapa Si Ketua Penipu tu tak failkan saman terhadap orang yang mendedahkan video tersebut kepada umum sedangkan dia sendiri kenal siapa dia Datuk Eskay tu.

Jika benar ianya hanya fitnah semata - mata, kenapa tidak diambil tindakan? Kenapa dalam kes mengenai gambar yang disiarkan oleh Papagomo boleh pulak Si Ketua Penipu tu ambik tindakan?

Apa yang pasti, ketika ini diorang dah mula takut dengan bayang - bayang mereka sendiri. Mungkin sebab itulah sehingga hari ini diorang masih lagi tak ambik sebarang tindakan terhadapnya.

Itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya sekadar pandai bercakap je soal KEBENARAN, KEADILAN dan KETELUSAN.

Tapi REALITInya, diorang hanya setakat pandai bercakap. Mengkala nak suruh ambik tindakan, diorang sendiri kecut buah kerandutnya sampai menggigil ketakutan. 

Kenapa diorang takut sedangkan ianya melibatkan maruah mereka sendiri? Macam mana diorang nak menjaga maruah Negara jika maruah diri sendiri pun diorang TAKUT nak menjaganya? Kalau sekadar pandai bercakap je, baik tak payah!!! Suruh budak tadika pun pandai!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping