Khamis, Oktober 16, 2014

Pemangku Timbalan Ketua Dewan Ulama PAS, Mahfodz Mohamed mengucapkan terima kasih kepada bekas ahli parti itu, Tamrin Abdul Ghafar kerana mengambil keputusan yang tidak menyusahkan parti.

Katanya, pengunduran sukarela Tamrin adalah tindakan yang wajar diambil sekiranya merasakan diri sudah tidak serasi dengan parti, dan ia jauh lebih baik berbanding sesetengah ahli yang masih berada dalam parti namun mengkritik serta membelakangkan parti.

Tamrin yang menyertai PAS sejak dua tahun lalu, mengumumkan untuk keluar daripada parti itu secara rasmi berkuat kuasa semalam.
"Saya mengucapkan terima kasih kepada Datuk Tamrin ... dia masuk PAS, kemudian dia keluar pun tak menyusahkan parti. Kita tak payah kenakan tindakan disiplin kepadanya.
"Lebih baik daripada sesetengah yang menyusahkan PAS, mengkritik PAS tetapi tidak mahu keluar PAS. Dia sayang PAS tapi dia kritik. Boleh dikatakan seolah-olah musuh dalam selimut," katanya kepada Antarapos.
PS: Heh! Kalau orang yang pendek akal baca komen yang diberikan oleh Si Mahfodz ni, sudah tentu dia takkan terasa apa - apa. Dah tentu dia buat bodoh je.

Kalau diorang ni jenis yang mudah terasa, dah tentu lama dah diorang tinggal parti tersebut. Itu lebih baik dari menjadi Duri Dalam Daging atau Gunting Dalam Lipatan.

Setidak - tidaknya, tindakan yang dilakukan adalah lebih bermaruah dari terus kekal dalam parti dan menjadi MUNAFIK yang sengaja nak merosakkan nama baik parti secara terang - terangan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dulu diorang kata umno cam tong taik. La ni dia pun seropa. Lg busuk taik dalam dia ....puiiii la

    BalasPadam
  2. Dulu diorang kata umno cam tong taik. La ni dia pun seropa. Lg busuk taik dalam dia ....puiiii la

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping