Selasa, November 25, 2014

Apa boleh buat. Bagi Si ADUN DAPigs ni, dia anggap ianya merupakan satu tindakan protes yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs terhadap PAS dan juga Presiden parti tersebut.

Katanya, pencalonan dia untuk merebut jawatan Timbalan Speaker DUN Selangor tu hari ini merupakan satu manifestasi DAPigs yang ternyata kecewa dengan PAS sejak akhir - akhir ini.

Atas sebab itulah katanya mereka dari kalangan puak - puak DAPigs hari ini cuba untuk menafikan peluang wakil rakyat PAS untuk mengisi kekosongan kerusi Timbalan Speaker tu.
"Salah satu sebab ialah DAP sudah kecewa dengan PAS. Ia juga adalah protes senyap terhadap PAS terutama mengenai peranannya dalam Pakatan Rakyat serta kepada presiden PAS yang selalu tidak hadir mesyuarat," katanya kepada pemberita
Walhal hakikat sebenarnya, puak - puak DAPigs ni semuanya Gila Kuasa. Mereka tetap tak puas hati bila ada dikalangan puak - puak PAS tu yang masih enggan tunduk kepada kekuasaan mereka.

Hasrat mereka selama hari ini adalah untuk menjadikan PAS dan orang Melayu secara keseluruhannya terus berada dibawah telunjuk mereka dan mudah untuk diperhambakan.

Tujuan mereka masuk dalam Pakatan pun hanya sekadar untuk mempergunakan PAS memperbodohkan orang Melayu dengan menyatakan kononnya DAPigs ni dah terima Islam.

Namun malangnya, ada jugak dikalangan puak - puak Parti Angguk Saja tu yang masih tak dapat melihat KEBENARAN dalam perkara ini. Mereka masih lagi membutakan mata dan memekakkan telinga.

Malah, ada yang lebih kronik dari itu. Mereka anggap DAPigs tu benar - benar dapat menerima Islam bila ada dikalangan pemimpin DAPigs yang mempergunakan ayat Al - Qur'an dalam sesi ceramah.

Padahal, pemimpin DAPigs tu menggunakan ayat tersebut hanya untuk kepentingan dirinya sendiri tanpa memahami maksud tafsir yang cuba disampaikan secara keseluruhannya.

Ada jugak dikalangan ahli - ahli PAS diperingkat akar umbi yang masih bergantung harapan agar Si Tokong DAPigs tu akan masuk Islam. Namun hakikatnya, kebencian Si Tokong DAPigs tu terhadap Islam kian menebal.

Semua ini hasil daripada dakyah songsang yang dibawa oleh pemimpin - pemimpin PAS yang berhaluan kiri dan lebih cenderung menyokong perjuangan Liberalisme dan tidak mempedulikan dasar perjuangan PAS. Mereka sekadar berjuang untuk kepentingan diri sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping