Jumaat, November 21, 2014

Apa boleh buat beb. Bila ianya dinamakan sebagai 'Amanah' mahu atau tidak terpaksa juga dijalankan dengan sejujur - jujurnya. Itu prinsipnya bila menjadi seorang pemimpin.

Tinggal lagi, ada perbezaan yang cukup ketara diantara pemimpin Barisan Nasional dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Pemimpin BN ni jelas lebih bertanggungjawab.

Tak de la macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang hanya tau nak salahkan orang lain diatas kelemahan dan keGAGALan diri mereka sendiri secara terang - terangan.

Dah kantoi pun diorang tak nak mengaku. Sampai tahap sanggup pulak dijadikan alasan untuk memecat dan menggugurkan seorang pemimpin tu atas alasan yang bukan - bukan.

Maka itu satu pujian yang boleh diberikan kepada Ahli Parlimen Barisan Nasional ni yang jelas secara terbuka mengakui kesilapan dirinya dan berjanji akan membetulkan keadaan.

Semalam, Ahli Parlimen Cameron Highland tu tampil memberikan kenyataan media bahawa dia akan mengadap Tuanku Sultan Pahang bagi menjelaskan isu yang berkaitan dengan kawasannya.
"Saya mempunyai hubungan yang baik dengan Sultan dan istana dan saya akan jelaskan segala-galanya kepada Tuanku, kedua-duanya yang baik dan buruk.
"Saya memahami dengan keprihatinan Sultan mengenai isu tanah dan (kebajikan) rakyat paling diutamakan dan perasaannya sentiasa untuk kebajikan mereka terlebih dahulu.
"Marilah kita semua sedar kita mempunyai kepentingan bersama dan bekerja untuk menyelamatkan Cameron Highlands," katanya dalam satu kenyataan sebentar tadi.
"Tuduhan mengatakan saya tidak berbuat apa-apa untuk mengatasi masalah ini adalah tidak benar kerana saya sering membangkitkan isu Cameron Highlands dalam mesyuarat Kabinet termasuk mengadakan perbincangan dengan Menteri Besar Pahang, " katanya.
Kesimpulan mudahnya, Ahli Parlimen Barisan Nasional ni jenis yang terbuka untuk menerima sebarang teguran demi penambah-baikkan pengurusan pentadbiran dimasa akan datang. 

Semuanya untuk kepentingan rakyat. Bukan macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang hanya sekadar memetingkan agenda Politik Peribadi diri sendiri dan membiarkan rakyat sendiri sengsara tak tentu arah!!! Kalau bab berlakon, diorang memang pandai sangat!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Dia ni yg termasuk menyokong kroni menceroboh dan bawa masuk bangla ke? dan mengadap untuk meredakan keadaan supaya tidak dibawa ke tahap penguatkuasaan ?!!!!

    BalasPadam
  2. Sekarang kita mahu bukan sahaj terbuka menerima teguran tapi misti bertindak jauh kehadapan supaya tidak sempat di tegur,atau tidak ada apa yg perlu di tegur.BN memerentah sudah hampir 60 tahun,sepatutnya wakil rakyat mereka mendahului rakyat dari segi pemikiran dan tindakan.

    BalasPadam
  3. Tak macam di Selangor, sultan murka tetapi diorang (Puak Rosak- PR) buat dek je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping