Khamis, November 20, 2014

Bak kata pepatah, mana tumpahnya kuah kalau bukan ke lantai. Kalau dah bapaknya borek, anaknya dah tentu merintik - rintik. Itulah perumpamaan yang wajar diberikan kepada anak beranak ni.

Kalau dalam PKR, ada saka Si Ketua Penipu. Dari bapak sampai ke anak, perangainya tetap sama. Macam Haramjadah belaka. Begitu jugak dalam DAPigs. Lagi bersepah keluarga 69 ni.

Jika sebelum ini, mendiang Si Karpal Singh tu menjadikan PAS dan UMNO sebagai musuhnya yang paling utama sebab memperjuangkan Islam. Anak - anak dia pun tak de beza.

Sebelum ini, selepas selesai Pilihan Raya Kecil Parlimen Teluk Intan, anak Si Karpal ni dengan lantang menyalahkan PAS menjadi punca kekalahan DAPigs mempertahankan kawasan tersebut.

Kata Si Anak Karpal, PAS yang sibuk nak memperjuangkan Hukum Hudud menjadi penyebab kenapa rakyat dikawasan Teluk Intan menolak calon yang dipertandingkan ketika itu.

Akibat keghairahan PAS nak menegakkan Hukum Hudud di Kelantan telah mengakibatkan Si Gundik Kit Siang tu melopong dan meroyan tak dapat jadi Ahli Parlimen di Perak.

Kali ini, Si Anak Karpal tu sekali lagi menggegarkan hubungan diantara PAS dan DAPigs apabila dia meroyan tak tentu arah dan mengutuk kenyataan yang dikeluarkan oleh Nik Amar.

Kata Si Anak Karpal, kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan itu adalah satu kenyataan yang tidak wajar dan disalah anggap oleh PAS secara terang - terangan.

Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh Si Anak Karpal tu hanya sekadar satu kenyataan untuk menutup kemaluan Si Tokong DAPigs tu sebelum ini. Isunya bukan besar mana sangat pun.

Tapi ianya sengaja diperbesar - besarkan untuk menghangatkan lagi keadaan sambil menutup kelemahan yang masih lagi melanda DAPigs, pemilihan CEC yang masih belum disahkan. 

Kesimpulannya, puak - puak DAPigs ni memang jenis yang tak boleh dipercayai. Tinggal lagi puak - puak PAS ni masih lagi buta perut. Diorang masih jugak nak jadi Pak Angguk Saja. Semuanya hanya demi kepentingan diri sendiri, bukannya untuk kepentingan Islam!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping