Selasa, November 11, 2014

Ini yang orang kata BODOH tak kena tempat. Bercakap siang pandang - pandang, cakap malam dengar - dengar. Takut nanti kena batang hidung sendiri. Tapi apa boleh buat.

Dek kerana keangkuhan dan sifat rasa bangga diri yang sering kali ditonjolkan oleh puak - puak DAPigs ni, maka diorang sendiri yang kehilangan kemaluan diri sendiri. 

Semuanya salah Si Guan Eng tu juga. Dulu, dia jugak yang gatal mulut buat saranan supaya pemimpin tertinggi diperingkat Negara dihadkan selama dua penggal sahaja.

Puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri yang tampil dengan cadangan mendesak supaya Perdana Menteri hanya dihadkan selama itu. Jadi, diperingkat Negeri, berani tak dia nak buat benda yang sama?

Mungkin dek kerana ketagih dengan kuasa dan kandungan endorphine terlalu tinggi dalam badan Si Guan Eng tu, maka ianya menjadi sebab punca ADUN DAPigs ni meroyan tak tentu arah.
TEH Yee Cheu - ADUN DAP Tanjung bungah semalam mengusulkan supaya tempoh jawatan Ketua Menteri yang ketika ini disandang oleh Lim Guan Eng dihadkan kepada dua penggal sahaja.

Beliau berkata sekiranya perkara itu diterima, ia akan membuka ruang kepada pemimpin lain yang berkebolehan untuk tampil ke hadapan dan memperjuangkan konsep demokrasi yang sebenar.

Cadangan itu kemudian mendapat sokongan Ketua Pembangkang , Datuk Jahara Hamid dan Yap Soo Huey (DAP- Pulau Tikus).
Nah! Sekarang persoalannya, adakah Si Guan Eng tu akan ikut saranan yang pernah suatu ketika dulu dia sendiri yang beri sokongan? Atau adakah dia lebih sanggup jadi manusia MUNAFIK dan terus menipu rakyat!!! Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping