Khamis, November 27, 2014

Nampak gayanya glamour jugak la golongan Ostazah dan Ostad yang masuk Pakatan ni rupanya sehingga ianya dapat menarik perhatian dari kalangan perwakilan Wanita UMNO dalam persidangan semalam.

Setidak - tidaknya, dapat jugak diorang 'Publisiti Murahan' apabila kehadiran mereka dalam kancah Politik tanah air mendapat perhatian sedemikian dalam Persidang UMNO. Walhal, tak de kaitan pun.

Jelas salah seorang perwakilan Wanita semalam, parti Politik Pakatan Haramjadah tu dengan begitu mudah memberikan gelaran kepada mana - mana golongan artis yang didakwa 'Berhijrah' dan menyertai mereka.

Biarpun orang itu tidak memiliki sebarang kelayakan yang sah untuk digelarkan sebagai Ostaz atau Ostazah, namun gelaran itu tetap diberikan kepada mereka atas dasar kepentingan Politik.
"Baru pakai tudung labuh, pakai jubah dan kopiah, pandai cakap sikit - sikit tentang hal agama, dah diberi gelaran Ustaz dan Ustazah? Belajar pun tak habis, macam mana mereka boleh dapat gelaran seperti itu?" soalnya.
Dari satu sudut, memang betul la apa yang dinyatakan oleh perwakilan Wanita tu. Tindakan tersebut memang tidak wajar dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu kerana ianya mengelirukan orang lain.

Tetapi HAKIKATnya, itu membuktikan yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sanggup melakukan apa sahaja demi untuk meraih sokongan Politik dari kalangan rakyat diperingkat bawahan. Kehadiran artis tu hanya katalis.

Yang kita kesal, puak - puak Pakatan Haramjadah tu jelas hanya mempergunakan Islam sebagai alat untuk kepentingan Politik diri mereka sendiri. Bukan ianya digunakan untuk memperkukuhkan Islam di Malaysia ni.

Bayangkan la. Jika diorang sanggup menggadaikan kesucian Islam demi meraih sokongan Politik atas dasar kepentingan peribadi semata - mata, bagaimana pulak dengan maruah Bangsa dan Negara? Lagi la diorang tak ambik peduli!!! Jangan harap la diorang nak membela nasib rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. APA AR SALAHNYA DIBAGI PUBLICITY.
    BUKAN KAH KITA MENGAMALKAN KETERBUKAAN.
    BARU2 NI DLM SATU KONSERT YG DIANJURKAN OLEH SEBUAH SALURAN RADIO YG DIKUASAI OLEH KERAJAAN BOLEH PUN MENYEMPUT SEORANG ARTIS WANITA YG MEWAKILI PARTY PAS BERTANDING DI N9 DLM PRU YG LEPAS TAPI KALAH.
    CHENNEL YG SAMA JUGA MEMPEROMOSIKAN MENGHAPUS NYAMOK DLM BAS SEKOLAH SELEPAS MB SEL TERJAH NYAMOK2 DLM BAS.
    CHENNEL YG SAMA JUGA MENDENGARKAN BACAAN SAJAK OLEH SEORANG SASTRAWAN NEGARA YG SANGAT BERSIH MCM AMBIGA.
    PERSETANKAN. JANJI KITA POPULAR.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping