Isnin, November 24, 2014

Heh! Nampak gayanya, puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan DAPigs dan PKR tu terus 'Ghairah' melakukan serangan terhadap Si Hadi Awang. Mungkin tak puas lagi 'Nafsu' mereka kot.

Atau, mereka hanya sekadar menjadi pemangkin luar dalam usaha gerakan untuk menjatuhkan Hadi Awang agar ianya dapat memudahkan kerja - kerja BARUA mereka dalam PAS.

Sehingga hari ini, gerakan subversif yang dijalankan oleh mereka didalam PAS masih lagi cuba dinafikan. Namun, semua tu kini dah menjadi satu 'Rahsia Umum'. Semua orang tau ceritanya.

Yang menjadi persoalannya, kenapa isu berkaitan dengan Hadi Awang tu sengaja nak diperbesar - besarkan oleh puak - puak PKR dan DAPigs ni melalui kenyataan - kenyataan media?

Walhal, puak - puak PKR dan DAPigs tu boleh membangkitkan isu yang ada kaitan dengan Si Hadi Awang tu dalam forum tertutup dikalangan Pakatan. Tapi kenapa diorang pilih jalan yang terbuka?

Sekiranya mereka yang berada dikalangan DAPigs dan PKR yang tak puas hati dengan Hadi Awang, mereka boleh pergi berjumpa dengan dia sendiri. Tak payah la nak buat kecoh tak tentu arah.

Bak kata Pemangku Ketua Dewan Ulama PAS, tak sesuai isu itu didedahkan kepada umum kerana ianya boleh menimbulkan keraguan dikalangan ahli - ahli serta penyokong Pakatan sendiri.
"Kita boleh selesai secara peringkat dalaman kerana kita ada forum di dalamnya (untuk meluahkan pendapat)," kata Ahmad, yang juga Menteri Besar Kelantan kepada pemberita.
Hakikatnya, sudah tentu niat mereka adalah untuk menjahanamkan imej serta mencalar reputasi Hadi Awang dikalangan penyokong - penyokong serta ahli PAS sendiri. Itu tujuan diorang.

Semua tu memang sengaja dirancang dan direncanakan untuk melemahkan kepercayaan dikalangan ahli - ahli PAS terhadap Hadi Awang agar mudah untuk dijatuhkan dalam pemilihan parti itu tak lama lagi.

Tujuan diorang muda. Diorang nak Si Hadi Awang tu bersara terus dari menjadi Presiden PAS dan naikkan BARUA diorang sebagai pengganti. Jika keadaan itu berlaku, maka lebih mudah la untuk diorang terus mempergunakan PAS sebagai Pak Angguk Saja dalam Pakatan!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping