Rabu, November 19, 2014

Berikut pendedahan yang dibuat oleh Bekas Pembantu Si Khalid Ibrahim mengenai rancangan Rafizi untuk merembat duit rakyat Selangor secara strategik!!!

1. Semuanya berpunca dari Langkah Kajang yg dicadangkan oleh Rafizi dan Saifudin. Langkah ini sumbang dan menyusahkan banyak pihak semata-mata hendak meletakkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar.

2. Tujuannya utk memudahkan penggunaan dana Selangor yg RM3billion itu sbb dibawah TSKI tidak ada peluang dan ruang. PR Sarawak pun dah dekat. 

3. Tapi TSKI yg dikatakan tidak amanah, tiada integriti dlm penyelesaian isu air, Kidex dan bible, akhirnya dilihat bukanlah seperti yg didakwa. MB sekarang bersetuju dan meneruskan usaha TSKI dgn jayanya. 

4. TSKI ada mengunjungi TGHH dan TGNA yg dikunjungi TSKI pada 2 Syawal lalu di Kota Bharu. Antara isinya ialah menyatakan terima kasih kerana menyokong TSKI. Sebenarnya kunjungan itu pun atas nasihat Tuanku Sultan. Dan TSKI juga menyampaikan mesej istana agar TGHH mengadap Baginda pada 4 Syawal.

5. Pejabat TSKI uruskan segalanya dan TGHH datang mengadap. Tuanku memanggil TGHH "tok guru". Cerita ini tersebar dgn pantas dan menggembirakan orang Pas.

6. Dalam masa yg sama Wan Azizah melalui Anwar mohon mengadap Tuanku, namun tidak diperkenan atas apa jua alasan dan ia sangat menyakitkan buat Anwar.

7. Dalam masa yg sama arahan istana agar menghantar lebih dari dua nama sebelum 3 September dipenuhi oleh Pas tapi tidak oleh PKR dan Dap. Nama2 itu boleh sahaja dari parti yg sama atau parti komponen Pakatan. Boleh juga dihantar dalam satu surat atau beberapa pucuk surat asalkan sebelum 3 September.

8. Tuanku murka dgn PKR dan DAP yg gagal mematuhi arahan mudah. PKR dan DAP manghantar satu nama sahaja. Dalam bahasa mudah PKR dan DAP gagal ujian Bahasa Malaysia. Lim Guan Eng cepat2 memohon maaf terhadap istana. Diikuti Anwar selang beberapa hari.

8. PAS telah dapat menghidu mood Tuanku kerana punya hubungan yg baik dengan istana. Dan orang yg rapat dgn istana sendiri pada masa itu ialah TGHH.

PS: Itu baru 8 point. Ada 9 lagi pendedahan yang dibuat oleh Wan Sukri Harun. Selebihnya, korang baca kat sini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping