Jumaat, Disember 26, 2014

Kalau bercakap pasal orang, memang Si Apek Kit Siang nicukup hebat. Tapi hakikatnya, dia sendiri pun takut nak tunjuk muka di Kelantan ekoran tindakan yang dilakukan sebelum ini.

Jika sejak kebelakangan ini, Si Apek Kit Siang dan konco - konconya dalam DAPigs cukup kuat menghentam kepimpinan PAS Kelantan yang bercadang nak melaksanakan Hukum Hudud.

Bahkan ada juga dikalangan puak - puak DAPigs tu yang membuat dakwaan kononnya PAS Kelantan telah mengabaikan kebajikan rakyat hanya semata - mata nak melaksanakan hukum tersebut.

Malah mereka juga turut menuduh PAS Kelantan cuba bersekongkol dengan Kerajaan Pusat yang dipimpin oleh UMNO untuk membawa cadangan hukum Hudud tu ke peringkat Parlimen.

Hari ini, dalam ruangan laman media sosial milik SI Apek Kit Siang tu menyiarkan satu lagi dakwaan jahat terhadap pihak UMNO yang didakwa tidak turun melihat keadaan banjir di Kelantan.

Kata Si Apek Kit Siang tu, tidak ada seorang pun dikalangan pemimpin UMNO yang turun ke Kelantan untuk melihat sendiri keadaan banjir terburuk yang melanda Negeri itu sejak tahun 1970.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang tu hanya sekadar fitnah semata - mata dan dilihat cubaan untuk memecah belahkan hubungan diantara UMNO dengan PAS.

Apa yang pasti, Si Apek Kit Siang tu sendiri pun sampai hari ini masih lagi GAGAL untuk menunjukkan sifat keprihatinannya terhadap nasib yang menimpa rakyat di Negeri Kelantan.

Malah Si Apek Kit Siang dan konco - konco DAPigsnya juga turut dilihat tidak lansung mahu membantu meringankan beban yang sedang menimpa rakyat di Negeri tersebut.

Kesimpulannya, Si Apek Kit Siang tu sendiri pun takut nak tunjuk muka di Kelantan. Tapi masih lagi ada hati nak mempertikaikan pasal orang lain. Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
TPM dan MB Kelantan duduk semeja berbincang bagi menangani masalah yang melanda Negeri Kelantan. Turut hadir, Menteri MITI, Tok Pa selaku Pengerusi UMNO Negeri Kelantan.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping