Sabtu, Disember 27, 2014

"Mana - mana parti kompenan dalam Pakatan Rakyat tiada hak untuk menggantung atau mengeluarkan PAS dari gagasan itu." Demikian yang ditegaskan oleh Pak Mus.

Nampak gayanya, meroyan jugak dia bila puak - puak DAPigs dan PKR lantang mempertikaikan pasal kedudukan PAS didalam Pakatan sejak akhir - akhir ni.

Ingatkan dia tak terkesan dengan desakan yang dibuat. Kita sangkakan puak - puak PAS ni kebal dari sebarang desakan yang dibuat. Tapi ternyata, anggapan kit semuanya meleset.

Kata Si Pak Mus tu lagi, jika PKR atau DAPigs rasa tak selesa dengan keadaan sedia ada pada hari ini, maka parti itu yang sepatutnya keluar dari Pakatan. Bukannya PAS yang dikeluarkan.
"Tidak ada siapa dalam Pakatan Rakyat ini boleh mengeluarkan sesiapa. Tak ada parti kompenan boleh keluarkan sesiapa. Tak boleh.


"Kalau berlaku, siapa-siapa yang tak senang dia sendiri keluarlah. Macam apa yang berlaku pada DAP pada tahun 2001 dulu semasa Barisan Alternatif," tegasnya ketika diminta mengulas saranan pemimpin DAP Gobind Singh Deo supaya Pakatan Rakyat menggantung PAS daripada gagasan itu.
Hakikatnya, kenyataan Si Pak Mus tu memperlihatkan betapa jumudnya Si Pak Mus tu dalam mempertahankan maruah serta integriti partinya sendiri dari serangan puak - puak DAPigs.

Biarpun setinggi mana sekali pun Penghinaan yang dilemparkan oleh puak - puak DAPigs dan PKR terhadap PAS hanya kerana mahu melaksanakan Hudud, semua itu tidak bermakna.

Realitinya, PAS sendiri pun sudah hilang keyakinan terhadap diri mereka sendiri apabila mula bersekongkol dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan puak - puak Liberal PKR.

Maruah dan integriti PAS sudah semakin hilang hanya disebabkan pemimpin - pemimpin parti itu hanya sekadar berjuang demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi semata - mata. Maka sebab itulah diorang takut sangat nak keluar dari Pakatan!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Salam perjuangan tuan,

    Mohon letakkan link blog saya di blog tuan. Saya akan pautkannya juga link.blog tuan di blog saya.

    Link blog : http://sayapejuangbahasa.blogspot.com

    Segala perhatian tuan amat saya hargai dan saya ucapkan.ribuan.terima kasih.

    BalasPadam
  2. ALAHAI....MUKA TAK TAU MALU...TAK FAHAM FAHAM....

    BalasPadam
  3. Muka Spender.. Mana tahu Malu...

    Pakar Betina.. Kaki Seks Orang Tua Jahanam nie

    BalasPadam
  4. kalau dapigs & pkr keluar pakatan...pas yg tertonggeng sorang2...apa la punya statement bodo si mat spenda niii......PAS=pas always scared.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping