Khamis, Disember 04, 2014

Apa masalah Awek ni sebenarnya? Kenapa dia 'Mabuk' tak tentu arah? Orang lain pun ada yang mabuk jugak. Tapi tak de la meroyan tak tentu arah. Orang kampung kata, "Mabuk Keting".

Kalau kita nak kata Si Awek ni 'Ghairah' sangat pun, memang tak masuk akal. Cuma kalau dilihat dari satu sudut, Awek ni bukannya kira siapa yang dia nak mengorat. (Klik Sini)

Patut la sebelum ini dia sendiri pun tak sedar yang dia dah "Terlajak Berkelakuan Sumbang" dengan suami orang dan kemudiannya aksi 'Ghairah' dia mula menjadi viral dilaman media sosial.

Masa ni, Si Gundik Kit Siang
tu 'Hisap' apa ek???
Yang peliknya, kenapa dia tak berani nak ambik tindakan undang - undang dan memfailkan saman terhadap pihak yang mula - mula mendedahkan gambar aksi 'Ghairah' dia tu?

Kenapa sampai hari ini dia hanya mendiamkan diri sedangkan ada pengakuan yang dibuat oleh isteri kepada "Skandal" yang terlibat didalam gambar tersebut?

Jika dilihat dari satu sudut, nampak macam ada sesuatu yang cuba nak disembunyikan. Maka sebab itu tidak ada sebarang tindakan perundangan yang diambil.

Tinggal lagi, kenyataan yang dibuat oleh Si Gundik Kit Siang tu sebelum ini jelas satu kenyataan orang yang dah memang "Mabuk" dengan doktrin yang diserapkan oleh puak - puak DAPigs tu.

Sebelum ini, dia tuduh Si Ketua Pemuda UMNO tu yang 'Living in Denial'. Tapi hakikatnya, dia pun cuba nak hidup dalam penafian jugak seperti mana yang dia dakwa orang lain.

Bagi Si Gundik Kit Siang tu, Abang Apek kesayangan dia hanya memegang jawatan Pengerusi DAPigs dari tahun 1999 hingga tahun 2004. Itu yang dia nampak. Yang dia tak nampak macam mana pulak?

Cuba Si Gundik Kit Siang tu jujur pada diri dia sendiri dan berterus terang dengan rakyat. Sebelum tahun 1999, Si Kit Siang tu apa jawatannya dalam DAPigs jika bukan sebagai Setiausaha Agung?

Tahu atau pun tidak Si Gundik Kit Siang tu bahawa jawatan sebagai Setiausaha Agung dan Penasihat kepada sesebuah organisasi Politik Komunis dianggap paling tinggi Hierakinya dari Pengerusi?

Maka, jawatan yang disandang oleh Abang Apek Kit Siang kesayangan dia tu sebagai Pengerusi hanya sekadar sementara sebelum ianya diwariskan kepada anak beranaknya hingga hari ini.

Dalam erti kata lainnya, tempoh dari tahun 1999 hingga 2004 adalah tempoh percubaan untuk Si Tokong DAPigs mewarisi tahta pemerintahan DAPigs sambil dipantau oleh Ayahnya sendiri.

Kesimpulannya, Si Gundik Kit Siang tu perlu sedar. Parti DAPigs tu hanya parti yang khusus untuk anak beranak Si Apek Kit Siang tu semata - mata dimana jawatan Setiausaha Agung dan Penasihat dianggap 'Self-Proclaim'. Bukannya dipilih oleh perwakilan diperingkat bawahan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping