Sabtu, Disember 20, 2014

Alahai! Dalam banyak - banyak benda yang boleh ditarbiyahkan oleh Si Ostazah pening tu selama dia berkahwin dengan suami muda dia sebelum ini, setakat itu je yang mampu dia berikan? Kiranya, tak de la hebat sangat ye tak.

Kita ingatkan, bila dh berkahwin dengan Si Ostazah Pening tu, cara hidup suami dia pun akan berubah memandangkan Si Ostazah pening tu selama ini memperlihatkan diri dia jauh lebih maksum dari orang lain yang diperlekehkannya.

Tapi rupanya, perangai Si Ostazah pening tu jugak yang nak diikut oleh bekas suami muda dia. Dalam erti katamudahnya, itu je hasil tarbiyah yang mampu diberikan oleh Si Ostazah Pening tu kepada suami dia yang didakwa 'Tak Matang' tu.

Semalam heboh dalam laman media sosial bercerita pasal bekas suami Si Ostazah Pening tu dalam proses nak bergelar artis pulak. Macam dah tak de kerja lain gamaknya yang dia nak buat sehingga itu jugak bidang yang dia minat.

Katanya, bekas suami Si Ostazah Pening tu pada ketika ini sedang mempersiapkan diri dia untuk menceburkan diri dalam bidang lakonan selepas menjalani beberapa sesi uji bakat dan mengadakan sesi fotografi dengan pihak majalah hiburan.
"Saya ingin cuba nasib dalam bidang lakonan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini.

"Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlakon tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini," ujarnya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini, Jumaat.

Apa yang pasti, keputusan yang dibuat oleh bekas suami Si Ostazah Pening tu membuktikan bahawa dakwah tarbiyah yang diberikan selama hari ini oleh Si Ostazah pening tu atas pentas ceramah PAS tidak memberikan sebarang kesan.

Jika kebiasaannya, Si Ostazah pening tu akan berdiri atas pentas, memberikan ceramah tentang keburukkan industri hiburan tanah air yang sebelum ini menjadi periuk nasi dia untuk menjadi Popular sehingga dikenali oleh orang ramai.

Tak lupa juga dalam masa yang sama, Si Ostazah pening itu juga akan turut mengaitkan pihak Kerajaan dengan tuduhan - tuduhan berkaitan dengan masalah sosial yang dilakukan oleh segelintir artis yang berad dihiburan pada masa kini.

Sampaikan, cara pemakaian yang mendedahkan aurat yang sering kali dipamerkan oleh artis - aartis wanita terutamanya turut dikatakan atas arahan pihak Kerajaan sendiri. Itu ayat biasa yang keluar dari mulut Si Ostazah pening tu.

Walhal, cara berpakaian dan pemilihan pakaian yang dipakai oleh golongan artis tersebut bukannya tanggungjawab Kerajaan. Sebaliknya, ia tanggungjawab artis tu sendiri dan juru runding imej yang mana berkaitan dengan artis tu.

Tapi, disebabkan atas faktor 'Doktrin' dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu terlalu kuat dalam jiwa Si Ostazah Pening tu, maka dia mula la meroyan tak tentu arah dan menuduh orang lain benda yang bukan - bukan. Itu tipikal bagi mereka.

Mungkin, bekas suami Si Ostazah pening tu sendiri ingin melihat sejauh mana kebenaran tuduhan yang dibuat oleh Si Ostazah pening tu sendiri. Maka, sebab itu dia teringin sangat nak menceburkan diri dalam industri hiburan ditanah air.

Atau pun mungkin bekas suami Si Ostazah Pening tu pun satu spesis jugak dengan Si Ostazah pening tu. Maklum la, sebelum ni dia kahwin dengan seorang selebriti yang memang GILA GLAMOUR. Jadi, dia pun nak GILA GLAMOUR la jugak!!! Mana boleh Si Ostazah pening tu je yang jadi terkenal!!!

PS: Lepas puas dia berlakon, dia 'Berhijrah' pulak. Masuk Pakatan, boleh jadi glamour macam Si Ostazah pening tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping