Sabtu, Disember 20, 2014

Selamba Dek je diorang tayang kemaluan pada orang lain!!!
Memang Memalukan!!! Tidak perlu kita sangkalkan lagi, puak - puak Pakatan haramjadah tu sememangnya bukan dari kalangan manusia yang mempunyai kemaluan. Sedangkan kunsa pun ada dua kemaluan. Tapi diorang ni tak de kemaluan lansung.

Tapi, perkara itu tidak menjadi satu masalah buat Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu sendiri. Diorang lebih rela taksub dan percaya kepada puak - puak yang memang tak de kemaluan ni secara membabi buta tanpa perlu dipersoalkan tindak - tanduk mereka.

Jika semalam, dalam sesi perbahasan untuk meluluskan Rang Undang - Undang Pembekalan sidang Dewan Undangan Negeri Pahang, wakil rakyat dikalangan Pakatan Haramjadah tu masih lagi melalak soal peruntikan tambahan yang kata mereka sepatutnya diberikan.

Biarpun mereka dari kalangan wakil rakyat Pembangkang, namun bagi mereka pemberian wang peruntukan tambahan itu adalah perlu dengan menggunakan alasan demokrasi berperlembagaan Negara. Itu menunjukkan taksubnya diorang terhadap duit.

Nak pulak bagi wakil rakyat dari kalangan DAPigs dan PKR yang kuat mendesak pihak Kerajaan agar memberikan peruntukan tambahan tersebut kepada mereka. Itu membuktikan yang mereka selama ini hanya menjadi MUNAFIK apabila berceramah diatas pentas.

Kalau sebelum ini, diorang mendabik dada mengatakan KONONnya perjuangan mereka tidak memerlukan kepada material. Mereka berbangga bila kata diri mereka berjuang untuk rakyat dengan ikhlas. Tapi hakikatnya, macam Haramjadah bila tak dapat peruntukan tambahan.

Lepas tu ada hati pulak nak dibanding - bandingkan dengan Rejim - rejim dibawah pimpinan mereka yang didakwa jauh lebih terbuka dari pihak Kerajaan Negeri. Dah la mintak duit dari orang, ada hati pulak diorang nak berlagak tak tentu arah? Tak sedar diri sungguh!!!

Kata mereka, Rejim dibawah pimpinan mereka terbuka untuk memberikan peruntukan tambahan kepada semua ADUN termasuk dari kalangan Pembangkang sendiri. Mereka namakan Pulau Pinang dan Selangor sebagai contoh dalam perlaksanaan tersebut.

Namun, seperti mana yang kita sedia maklum, Pembangkang dikedua - dua Negeri tersebut secara terbuka juga menolak pemberian wang peruntukan tambahan yang ditawarkan kepada mereka termasuk kemudahan - kemudahan lain yang dinyatakan sebelum ini.

Apa yang pasti, ADUN - ADUN Pembangkang dari kalangan pemimpin Barisan Nasional dikedua - dua buah Negeri itu menolak pemberian tersebut bukan hanya atas dasar prinsip parti yang mereka wakili. Tetapi atas dasar Integriti mereka sendiri sebagai seorang pemimpin.

Mana mungkin mereka akan menerima ehsan dari orang lain yang selama hari ini membuat dakwaan dan menaburfitnah terhadap prinsip perjuangan parti mereka dalam membela rakyat? Dimana nak diletakkan maruah pengundi mereka sekiranya mereka menerima peruntukan tersebut?

Itu yang dilakukan oleh ADUN - ADUN Pembangkang dikalangan pemimpin - pemimpin Barisan Nasional di Pulau Pinang dan di Selangor. Jelas mereka bukan sahaja komited terhadap prinsip perjuangan parti. Malah mereka juga turut menunjukkan Integriti yang cukup tinggi.

Yang jelas, tuntutan ADUN - ADUN dikalangan Pakatan Haramjadah tu di Pahang GAGAL menunjukkan Integriti yang sama paras dengan ADUN - ADUN Barisan Nasional itu sendiri. Orang bagi duit, diorang sapu. Bila orang tak bagi, merengek - rengek diorang mintak.

Kesimpulannya, ADUN Barisan Nasional ni lebih menitik beratkan soal menjaga maruah diri serta integriti mereka sebagai wakil yang telah dipilih oleh rakyat. Mereka menjaga amanah itu sebaik mungkin. Tapi ADUN Pakatan ni, maruah diri pun sanggup digadai demi keuntungan peribadi mereka sendiri!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping