Isnin, Disember 29, 2014

Kalau nak kata bengap, diorang marah pulak...
Alamak ai!!! Takkan la perkara ini pun perlu nak dimaklumkan melalui laporan media? Takkan la diorang tak boleh faham sendiri. Setakat buat memalukan diri sendiri, apa gunanya?

Dah tau dah yang keadaan rakyat di Malaysia sekarang dalam keadaan yang seangat memerlukan. Takkan la Pak - Pak Menteri yang berkenaan tak ambik tau kot.

Jangan la jadi macam puak - puak pemimpin Pakatan Haramjadah tu yang sampai hari ni masih pun masih tak tunjuk muka membantu mangsa - mangsa banjir yang terlibat. 

Diorang ni setakat ada je kat Malaysia, tapi batang hidung pun tak nampak, apa gunanya. Kalau setakat pandai melalak dalam laman twitter dan buat dakwaan yang bukan - bukan, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!
KUALA LIPIS: Semua menteri kabinet yang sedang berada di luar negara telah diarah pulang segera bagi melancarkan operasi membantu mangsa banjir, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata arahan itu dikeluarkan pagi tadi dan menteri-menteri yang berkenaan sedang membuat persiapan untuk kembali.

"Ini dibuat sebab kita nak mereka kembali bertugas membantu dalam operasi menyelamatkan mangsa banjir," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas melawat pusat pemindahan mangsa banjir di Sekolah Menengah Kebangsaan Padang Tengku di sini, Ahad.


Terdahulu, Najib melakukan lawatan sehari ke beberapa kawasan dilanda banjir di Pahang, telah melawat pusat pemindahan banjir di Sekolah Kebangsaan Clifford.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping