Sabtu, Disember 27, 2014

Dasar Perangai Haramjadah!!! Sempat lagi dia ambik kesempatan rupanya ye. Memang tak berperikemanusiaan sungguh. Elok disumbat je dalam lokap, kunci buang terus dalam sungai. Baru Padan Muka diorang!!!

KUANTAN - Polis berjaya menahan dua lelaki yang dipercayai cuba mengambil kesempatan memecah rumah yang tiada penghuni di sekitar bandar ini semasa orang ramai sibuk akibat dilanda banjir.
   
Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, dua suspek yang berusia lingkungan 30-an terbabit ditangkap di Lorong Tok Sira pada pukul 4.45 pagi tadi.
   
"Sebelum itu dua anggota polis peronda MPV yang sedang melakukan rondaan menerima maklumat daripada Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan mengenai sebuah kereta yang mencurigakan di lokasi kejadian.
   
"Anggota polis MPV bergegas ke lokasi kejadian. Kereta suspek kemudian menyalakan lampu dan cuba melarikan diri dengan merempuh kereta polis," katanya hari ini.
   
Beliau berkata, anggota polis mengejar kereta suspek dan segera mendapatkan bantuan anggota polis MPV lain dan anggota Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Pahang sebelum berjaya memberkas suspek.
   
Abdul Aziz berkata, polis merampas kereta yang digunakan mereka dan beberapa barangan yang disyaki dicuri suspek termasuk sebuah televisyen dan beberapa peralatan yang dipercayai digunakan untuk pecah rumah.
   
Siasatan awal polis juga mendapati kedua-dua suspek mempunyai rekod jenayah lampau melibatkan kes pecah rumah dan curi motosikal dan mereka kini ditahan di lokap IPD Kuantan untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 457 dan 379 Kanun Keseksaan.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping