Isnin, Disember 29, 2014

Tak faham betul dengan sesetengah puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Kalau nak kata diorang ni BONGOK, marah pulak. Tapi perangai semuanya tak senonoh belaka.

Jika sebelum ini, kita sudah pun didedahkan dengan beberapa dakwaan berkaitan dengan isu Hudud yang turut dikaitkan dengan keadaan banjir yang kini sedang melanda negeri Kelantan. (klik sini)

Perkara itu telah pun dikecam oleh sesetengah pemimpin PAS yang dilihat cuba nak menggerakkan seruan jihad terhadap perlaksanaan Hukum tersebut di Negeri tersebut.

Kali ini, isu berkaitan dengan perlaksanaan Hukum Hudud dan banjir yang melanda Negeri Kelantan itu turut menarik perhatian blogger Pencacai Pro Pakatan, Si Tulangbabi.

Kata dia, usaha pihak Rejim PAS Kelantan yang ghairah nak melaksanakan Hukum Hudud itu dibalas dengan bencana yang boleh dianggap terburuk menimpa Negeri tersebut.
Usaha Nik Amar untuk buat hudud dibalas Allah swt dengan banjir yang paling besar dalam sejarah Kelatan.

“Tak sabar nak tunggu alasan-alasan bodoh dari ustaz-ustaz UG dalam hal ini. Dulu Barisan Alternarif pecah sebab hudud jugak,” dakwa Tulang Besi.

Selain hudud Kelantan, Tulang Besi turut menyindir hudud Terengganu semasa Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjadi menteri Besar negeri itu.

Menurut Tulang Besi, hudud yang dicadangkan kerajaan Terengganu semasa kepimpinan Hadi telah diluluskan oleh Sultan Mizan Zainal Abidin, namun Hadi pula menangguhkan pelaksanaannya.

“Tapi, dah elok-elok lulus dan Tuanku Sultan Mizan perkenan tiba-tiba pergi tangguh perlaksanaan. Balanya Tuhan tarik kerajaan Terengganu dari Haji Hadi dan PAS Terengganu,”katanya.
Seperti mana yang kita dakwa sebelum ini, perkara sedemikian memang tidak memeranjatkan kita sebenarnya. Ianya satu perkara yang memang boleh kita jangkakan.

Hakikatnya, begitulah doktrin yang disemai didalam kepala lutu puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Dalam kepala otak diorang pulak, semuanya penuh sampah belaka.

Sedangkan pemimpin diperingkat atasan pun boleh buat dakwaan kononnya perlaksanaan Hukum Hudud tu hanya cubaan untuk menutup isu dana 1MDB yang giat dijadikan modal Politik.

Jadi, tak heran la kalau Si Tulangbabi tu selaku blogger tegar Pencacai Pakatan Haramjadah tu pun boleh buat benda yang sama. Bak kata pepatah, "Kalau dah Kepalanya Sampah, takkan pulak kakinya boleh jadi emas pulak"!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Salam Bro,kita tunggu dan lihat saja.Tak perlu nak ulas panjang-panjang.Aku rasa PAS dan UMNO di Kelantan dah OK sebab tu PKR dan DAP cemburu.

    BalasPadam
  2. Tulang rahman talib tu Semua Tak betul..Semua dikeji..dihina... anwar je betul.. orang lain Semua jahat Bg Dia...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping