Isnin, Disember 29, 2014

Heran jugak kita dibuatnya. Kalau sebelum ni, diorang tampil dengan dakwaan kononnya YAB Perdana Menteri tak cakna dengan nasib malang yang menimpa rakyat boleh pulak.

Macam - macam dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan hanya semata - mata kerana tersiarnya gambar PM bermain golf dengan Barack Obama. Kenapa diorang nak bising?

Dari satu sudut, perkara itu boleh dilihat dari dua perspektif. Pertama, persoalan mengenai kenapa berita itu disiarkan oleh Washington Post sedangkan selama ini tak pernah pun diorang buat?

Kenapa sebelum ini tidak pernah pulak laman portal yang sama menyiarkan gambar Presiden Amerika tu bermain golf dengan mana - mana pemimpin dunia yang lain? Tak ke pelik namanya tu?

Bagi sesetengah pihak, ada yang melihat perkara itu sebagai satu tindakan provokasi yang sengaja mahu memalukan Perdana Menteri Malaysia dilakukan oleh Sekutu Israel.

Perspektif kedua, ianya boleh dilihat dari sudut keakraban Perdana Menteri Malaysia dengan pemimpin besar seperti Barack Obama sehingga membuatkan Pencacai Pakatan meroyan.

Jika selama ini, Si Ketua Penipu tu seringkali mendabik dada mengatakan bahawa hanya dia mempunyai hubungan akrab dengan pemimpin - pemimpin dunia seperti Presiden Amerika.

Tapi hakikatnya, Si Ketua Penipu tu jelas hanya cuba memperdayakan rakyat dengan menyebarkan propaganda sedemikian demi untuk memenuhi kepentingan Politik dirinya sendiri.

Yang tambah menghairankan kita, kenapa puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu nak mengamuk pulak bila orang mula mempertikaikan sikap keprihatinan Si Ketua Penipu tu?
Bang Nun... Awak Kat Mana... Awak Kat Mana???
Kenapa pulak diorang nak cuba menyembunyikan kemaluan Si Ketua Penipu tu sedangkan sebelum ini diorang boleh buat dakwaan yang bukan - bukan terhadap Perdana Menteri?

Realitinya, Si Ketua Penipu tu sehingga hari ini masih tak nampak batang hidungnya melawat mangsa - mangsa banjir yang kini sedang melanda seluruh Negara. Maka keprihatinan dia dipertikaikan. Dia yang cari penyakit, sekarang dia sendiri la tanggung!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping