Selasa, Disember 30, 2014

Baca balik kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Selangor ni, kita pun boleh naik pening dibuatnya. Bila masa pulak Si Husam Musang tu jadi Menteri Besar Kelantan?

Sewaktu dia umumkan pemberian peruntukan sebanyak RM 1juta untuk membantu mangsa banjir di Kelantan, Si Menteri Besar Selangor tu kata dia ada berhubung dengan Husam.
Kenapa pulak dia nak berhubung dengan Husam? Si Menteri Besar Selangor tu tak de nombor telefon Menteri Besar Kelantan ke? Takkan itu pun Pegawai Khad dia tak boleh nak cari.

Yang lebih memeranjatkan kita, kenapa pulak Si Husam tu yang mintak bantuan dari Rejim Pakatan Selangor? Kenapa dia tak mintak sekali bantuan dari Rejim DAPigs Pulau Pinang?

Ada juga orang kata yang Si Husam tu sebenarnya nak mintak bantuan sumbangan tu untuk DUN dia sahaja atas dasar peribadi. Bukannya untuk diberikan kepada Rejim PAS Kelantan.

Itu baru diantara beberapa persoalan yang dibangkitkan berhubung soal bantuan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor tu kerana banyak sangat kecurigaan yang timbul.

Macam - macam spekulasi orang buat terhadap pemberian duit bantuan bernilai RM 1juta tu. Sampai tahap ada jugak yang buat dakwaan kononnya duit tu untuk 'Rasuah' PAS Kelantan supaya tak laksanakan Hudud.

Tak kurang juga dakwaan yang dibuat oleh blogger Pro PAS, MSO yang mendakwa Timbalan Menteri Besar Kelantan tu muka tak malu sebab terima duit dari Selangor.

Kata Si MSO, Timbalan Menteri Besar Kelantan tu perlu berasa malu pada diri sendiri sebab sebelum ini dia yang paling lantang mengutuk dan mempertikaikan isu kemelut kepimpinan di Selangor.

Kalau macam tu, buat apa pulak puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak meroyan buat tuntutan supaya pihak Kerajaan Pusat beri geran bantuankepada Rejim PAS Kelantan?

Bukan ke selama hari ini puak - puak PAS macam Si Husam tu kuat membalun Kerajaan Pusat dan mendakwa kononnya Kerajaan Pusat ni kutip duit haram? Yang diorang menyalak mintak bantuan kenapa?

Nampak sangat la yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni dah tak de modal nak dijadikan bahan Politik mereka hanya semata - mata keGAGALan mereka membantu mangsa banjir. Maka sebab itulah diorang sampai hilang akal dibuatnya!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. MB Selangor BODDOOOOOHHHH

    BalasPadam
  2. MB dan TMB kelate yg ada elok letk jawatan.. Mmalukan aja xboleh handle kes mcm ni,.. Xkeje mcm ko juga penulis... Elok le ko tu join dio dok kedai kopi...kita tau sapa ygbkeje,... Husam bukan saja layak jadi mb malahan lebih layak utk perentah Malaysia... Tunggu husam bangkit bila habis edah dgn pas ni...

    BalasPadam
  3. MB Selangor made in Toilet

    BalasPadam
  4. Beginilah sikap orang Islam Dan Melayu Dalam buat komen

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping