Khamis, Disember 18, 2014

He! Ghairah jugak Si Chagubard ni dengan kemaluan Si Menteri Besar Selangor yang baru tu rupanya. Tak sangka jugak. Kita ingat muka je 'Brutal'. Tapi Gay jugak Si Chagubard ni.

Sampai hari ini, masih tak serik - serik lagi dia nak mendedahkan kemaluan Si Azmin tu kepada khalayak umum walaupun dah diberi amaran oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Dalam erti kata lainnya, amaran yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini jelas hanya dipekakkan oleh Si Chagubard tu dalam usahanya untuk terus menyerang Azmin secara terbuka.

Jika sebelum ini, Si Chagubard tu tampil mendedahkan PENGKHIANATAN yang dilakukan oleh Si Azmin serta kartelnya untuk merampas kerusi Menteri Besar Selangor dari Presiden PKR.

Melalui pendedahan tersebut, Si Chagubard tu juga turut mempertikaikan dasar prinsip KEADILAN yang diperjuangkan oleh PKR terhadap pemimpin - pemimpin atasannya.

Jelas Si Chagubard tu, tindakan disiplin perlu diambil oleh kepimpinan PKR terhadap Si Azmin diatas Pengkhianatan yang telah dilakukan. Bukan hanya sekadar mengambil pendirian berdiamkan diri.

Kali ini, Si Chagubard tu juga turut mendedahkan cerita sebenar berkaitan dengan tindakan yang dilakukan oleh seorang ADUN PKR Sabah yang mahu melepaskan jawatannya semalam.

Kecoh di laman media sosial orang bercerita mengenai perkara tersebut sebelum ini. Namun, kata Si Chagubard, tindakan ADUN tersebut adalah ekoran rasa kecewannya terhadap kepimpinan PKR.

Terutama sekali terhadap Si Azmin serta Si Ketua Penipu tu sendiri yang dikatakan cuba meminggirkan kepimpinan PKR di Sabah dengan melantik Lajim Ukin sebagai Pengerusi PKR Sabah.

Tidak cukup dengan itu sahaja, kata Si Chagubard, ADUN PKR itu juga turut kecewa dengan Si Azmin kerana tidak melantiknya dalam mana - mana GLC yang berkaitan dengan Negeri Selangor.

Secara tak lansung, pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard tu membuktikan bahawa PKR ni bukanlah sebuah parti yang maksum. Tetapi sebaliknya penuh sarat dengan agenda - agenda sulit dan subversif.

Bahkan kepimpinan dalam PKR itu juga lebih cenderung mengamalkan dasar 'Pilih Bulu' dalam menentukan Keadilan. Nak pulak dalam menentukan jawatan dan kepentingan masing - masing.

Secara kesimpulannya, PKR ni bukan la sebuah parti yang telus dan ikhlas memperjuangkan Keadilan demi kepentingan rakyat. Tetapi hanya sekadar untuk memenuhi kepentingan dan kerakusan Politik Peribadi mereka semata - mata!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping