Khamis, Disember 18, 2014

Nak kata pandai tu tak de la sangat. Pelakon lucah ni katanya belajar di Universiti. Tapi, sama ada dia habis atau tidak belajar, itu kurang pasti sikit. Kalau habis belajar, dah tentu dia jadi Alumni.

Namun, isu sama ada Si Pelakon Lucah ni habis belajar atau tidak, itu perkara kedua. Perkara utamanya ialah mengenai kemaluan dia yang semakin hari semakin tersembul sejak kebelakangan ni.

Nampak gayanya, kemaluan Si Ketua Penipu tu diselak satu persatu membuktikan bahawa dia bukan la hebat sangat. Nak pulak bila isu yang berkaitan dengan perlaksanaan Hukum Hudud.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu jelas mempertikaikan tindakan PAS yang tetap berdegil untuk melaksanakan Hukum tersebut biar pun terdapat kekangan untuk menguat-kuasakannya nanti.

Dalam erti kata mudahnya, Si Ketua Penipu tu secara tak lansung menyokong pendirian puak - puak DAPigs yang lantang menolak perlaksaan Hukum tersebut secara membabi buta.

Tetapi kenyataan yang menolak perlaksanaan Hukum Hudud tu di Kelantan itu jelas ditempelak semula oleh ADUN PAS Kelantan yang anggap Si Ketua Penipu tu sekadar 'Memandai - Mandai'.

Jelas ADUN PAS tersebut, Si Ketua Penipu tu tidak sepatutnya memberikan sebarang komen jika dia sendiri pun tidak tahu mengenai kaedah perlaksanaan Hukum Hudud itu nanti.
"Adakah orang lain macam Datuk Seri Anwar Ibrahim? Beliau baca tak semua itu? Jadi beliau keluarkan kenyataan tapi tak tahu mengenai perkara ini, lebih baik beliau baca dululah, kemudian barulah berikan komen.


"Jadi kalau beliau belum membacanya bagaimana beliau boleh kata sebegitu? Saya ini orang kecil sahaja, saya tidak sepatutnya bergaduh menentang Anwar tapi saya rasa beliau membuat kesilapan  di situ, saya tidak tahulah," katanya.
Nah! Dari kenyataan Si ADUN PAS Kelantan tu, kita boleh lihat bahawa mereka ni masih lagi tak faham - faham bahasa. Dah berbuih dah orang bagitau, tapi kenapa diorang ni bebal sangat?

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu TAK PEDULI pun pasal isu - isu teknikal ni. Dia bukannya kisah sangat untuk ambik tau mengenai kaedah perlaksanaan Hukum Hudud tu nanti. Itu semua tak penting.

Yang penting bagi Si Ketua Penipu tu hanya memperjuangkan kepentingan Politik bersifat Peribadi demi memenuhi kemahuan dirinya semata - mata. Bab lain dia bukannya peduli sangat pun!!! Kalau bagi penjelasan pun dia tetap akan tolak jugak!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Admin MACAI BANGANG!!!!!! KO PUN XTAU BERITA BETOL KE TIDAK KO MAIN UPLOAD JE KT BLOG BANGANG KO NI...KALO KO TERER SANGAT PEGI LA JADI ORG POLITIK...BUKAN JADI ANJING AHLI POLITIK...BUAT MALU BAGNSA JE....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rilek la bro… jgn emo. Kita kalau fitnah org jgn la marah kalau kena blk.

      Padam
    2. Kenapa marah sangat ni? Ketum kesayangan kena serang sampai Pencacai jadi meroyan? Hahahaha!!!

      Padam
    3. Mmg la dia marah. Mana boleh org nk kutuk Si Ketum tu sesuka hati. Si Ketu tu kn maksum...

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping