Khamis, Disember 25, 2014

Menerusi program realiti "Facing Up To Fazura", pelakon jelita Nur Fazura nampaknya telah menceritakan masalah persahabatannya dengan pelakon Sara Ali. Tapi banyak pihak yang tak berapa suka bila Fazura seperti nak mendedahkan konflik peribadinya kepada umum..

Haish.. korang ni bila artis cerita hal peribadi pun korang nak marah.., bila dia tak nak cerita korang pulak yang kalut nak korek rahsia.. Biasalah nama pun rancangan realiti tentang Fazura, dia mesti kena cerita perkara yang sebenar tentang dirinya..

Bila ada rancangan macam ni lah kita dapat mendekatkan diri dengan artis kesayangan kita.., ada satu topik yang dikeluarkan mungkin dikaitkan dengan Sarah Ali.., itu yang Fazura mengakui hubungannya dengan Sara semakin renggang..
“Kami baik-baik saja. Kami juga mengakui merindui antara satu sama lain. Namun, tiba tarikh 17 November itu, tiada khabar berita daripada Sara hinggalah sekarang,” ujar Fazura mengulas akan janji mereka berdua untuk bertemu November lalu.
“Bahkan terdengar pula cerita baru saya kononnya banyak buat salah dengan dia walhal sebelum ini dia yang mengakui buat salah dengan saya,” tambahnya lagi..
Macam yang korang semua tahu.., Fazura dan Sara mula rapat bila mereka sama-sama membintangi filem ‘Kami Histeria’.. Kalau dulu mereka ni Miss A tengok memang rapat dah macam kakak dengan adik.., bila ada time free je mesti diorang akan lepak sekali.. Entah kenapalah yang boleh bergaduh pulak mereka ni.. Miss A/UtaraNews.com
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping