Khamis, Disember 25, 2014

Nampak gayanya, Penghinaan demi Penghinaan terus dilemparkan dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu terhadap PAS ekoran krisis perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

Jika sebelum ini, PAS tidak cukup hanya sekadar dilabelkan sebagai Pengkhianat, malah turut dituduh sebagai Penipu kepada rakyat yang telah mengundi mereka dalam PRU13 yang lalu.

Kenyataan itu telah dibuat oleh Si Apek Kit Siang tu sewaktu memberikan respon terhadap tindakan PAS Kelantan yang tetap mahu melaksanakan Hukum Hudud di Negeri tersebut. (Klik Sini)

Kini, pemimpin PAS Kelantan itu sendiri didakwa sudah hilang akal apabila secara terbuka menyatakan kesediaan mereka untuk meninggalkan Pakatan jika isu Hukum Hudud itu dibantah.

Dalam satu kenyataan yang dibuat oleh pemimpin muda dikalangan DAPigs tu semalam, mereka mendakwa tindakan PAS itu jelas hanya akan merugikan parti itu sendiri dimasa akan datang.

Katanya, kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Menteri Besar PAS mengenai kedudukan mereka dalam Pakatan boleh disifatkan sebagai satu tindakan yang tidak matang dari segi Politik.
“Kami juga merasakan kenyataan beliau itu mengelirukan dan menyimpang jauh daripada konsensus dan dasar bersama Pakatan Rakyat yang telah dimeterai sejak enam tahun lalu.


“Kenyataan beliau mengandungi makna tersirat yang menggambarkan PAS sanggup berpatah arang dengan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat. Seolah-olah telah hilang pertimbangan waras,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh pemimpin muda DAPigs itu hanya memberi gambaran bahawa Pakatan memang agak keberatan untuk kehilangan sokongan dari kalangan PAS.

Mereka sendiri sedar, sekiarnya PAS menarik diri dari menyokong puak - puak Pakatan Haramjadah tu, maka ianya akan memberikan impak secara terbuka kepada Pakatan.

Semua orang pun sedia maklum bahawa kesepakatan yang dibuat dalam Pakatan Haramjadah tu selama hari ini adalah atas dasar "Konsensus Paksaan" yang tidak dipersetujui secara menyeluruh.

Maka kesimpulannya, setiap parti dalam Pakatan Haramjadah tu semuanya berjuang demi memenuhi kepentingan nafsu Politik Peribadi mereka sendiri. Dan mereka hanya mempergunakan rakyat sebagai alasan untuk mereka merampas kuasa. Bukan untuk berjuang demi menjaga kebajikan rakyat!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping