Sabtu, Disember 27, 2014

Untuk sekian kalinya, bukan la tujuan artikel ni nak membanding - bandingkan sesiapa. Tapi apa yang pasti, ianya untuk kesedaran diri kita sendiri yang berada diluar sana.

Mungkin kita tak kena dengan musibah yang melanda pada ketika ini. Tapi setidak - tidaknya, jangan pulak kita persoalkan orang lain yang sedang bertungkus lumus menghulurkan bantuan.

Jika sebelum ini, telah pun kita paparkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Apek Kit Siang tu yang jelas secara terbuka mempertikaikan tanggungjawab pemimpin - pemimpin UMNO.

Walhal, pada hakikatnya, dia sendiri pun tak de ambik sebarang inisiatif untuk membantu. Hanya sekadar tau nak mempertikaikan orang lain. Itu je kerja yang dia tau buat gamaknya.

Kenyataan yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang tu pada realitinya bukan sahaja membuka kemaluan dirinya sendiri. Tapi turut menyerlahkan kemaluan puak - puak DAPigs tu sendiri.
Kini, misteri wanita bertudung yang dibangga - banggakan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini mula menjadi persoalan dikalangan rakyat. Di mana mereka pada ketika ini?

Ke mana hilangnya kelibat Dyana Si Gundik Kit Siang, Rara Pokodot Merah dan Si Awek Bertudung Hitam tu pada ketika rakyat di Negeri Kelantan ditimpa banjir?

Kalau sebelum ini, bukan main lantang lagi diorang mempertikaikan pihak Kerajaan didalam beberapa isu termasuk subsidi harga minyak dan sebagainya. Tapi soal kebajikan rakyat?

Dikala rakyat memerlukan, kenapa diorang menghilangkan diri? Kenapa tidak mereka turun ke padang dan membantu mangsa - mangsa banjir yang terlibat pada ketika ini?

Teringat pulak pasal Dyana Si Gundik Kit Siang tu. Tahun lepas dia ada datang ke Pahang. Tapi bukan untuk membantu mangsa banjir. Sebaliknya, nak sebarkan propaganda DAPigs.

Sedang orang lain sibuk membantu rakyat yang ditimpa musibah, Dyana Si Gundik Kit Siang tu hanya boleh ketawa sinis apabila melihat pondok mengumpulkan barang keperluan disediakan oleh Pemuda UMNO.

Adakah itu sahaja sumbangan yang mampu diberikan oleh puak - puak DApigs tu dalam ertikata mereka nak memperjuangkan Kebajikan Rakyat? Kalau setakat tau nak pertikaikan pasal kerja orang lain, baik tak payah!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Aku dah boleh tahu jawapan gundik LK Sial dah Minah2 gersang yang three stooges tu. Depa akan cakap yang patut tolong mangsa banjir tu ialah federal gomen sebab depa kerajaan yang berkuasa. Standard lah jawapan tu sebab LK Sial dan anak babi DAPpigs dia tu dah siap bag script untuk Minah Three Stooges tu baca nanti......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping