Khamis, Disember 25, 2014

Dah tak nak pakai seksi dah ke Si Nyonya Kok ni untuk mengorat PAS bagi tidak melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan? Mana la tau, kot dia nak buat macam sebelum ini, ye tak. (Klik Sini)

Tapi apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh Si Nyonya Kok tu hari ini jelas membuktikan bahawa PAS telah ditipu hidup - hidup oleh puak - puak DAPigs tu.

Sepanjang Pilihan Raya Umum yang lalu, kata Si Nyonya Kok, Pakatan tidak pernah sekali pun berkempen untuk melaksanakan Hukum Hudud sama ada di Kelantan atau pun di Malaysia.
“Semasa kempen PRU13 tiada pun kempen untuk kita laksanakan hudud. Cumanya kita hormat Pas sokong hudud sebab untuk memperjuangkan Islam, itu sahaja,” katanya.
Kenyataan yang dibuat Si Nyonya Kok tu dilihat sebagai satu dakwaan kononnya PAS telah menipu Pakatan Haramjadah tu selepas mereka berjaya mengekalkan pemerintahan di Kelantan.

Selain itu, Si Nyonya Kok itu juga turut mengakui bahawa DAPigs selama hari ini memang berjuang membantah perlaksanaan Hukum Hudud sejak dari dulu lagi sehingga hari ini.
“Memang kita akan menentang tindakan Pas untuk laksanakan hudud. Sebab memang dari dulu kita konsisten tidak bersetuju.  (Penasihat DAP), Lim Kit Siang juga sudah menjelaskan yang DAP tidak setuju,” ujarnya.
Apa yang jelas, kenyataan Si Nyonya Kok itu memperlihatkan niat buruk DAPigs dalam memperdayakan PAS bagi mendapatkan sokongan orang Melayu sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Jelas, penipuan yang dilakukan oleh DAPigs itu sendiri lebih besar impaknya memandangkan mereka diperlihatkan sebagai 'Bukan Anti Islam' oleh puak - puak PAS.

Sampai ada yang sanggup keluarkan kenyataan menipu rakyat secara terang - terangan dengan dakwaan KONONnya DAPigs tu sudah boleh menerima Islam secara terbuka.

Jika sebelum ini, Si Nyonya Kok itu juga pernah menuduh PAS mempergunakan perlaksanaan Hukum Hudud bagi mendapatkan kembali sokongan orang Melayu terhadap parti itu.

Kesimpulannya, DAPigs ni memang dari dulu lagi layak dilabelkan sebagai Kafir Harbi yang menentang Islam secara terbuka. Jadi, untuk apa lagi PAS terus bersekongkol dengan mereka demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi DAPigs semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. yang bijak menyokong DAP tu adalah para Pemimpin PAS sebab meraka dah Mashuk...manakala yang bodohnya adalah para pengikut mereka, tunduk bila pemimpin kata DAP menyokong islam PAS. Para pengikut mereka seolah tidak nampak yang mereka DIPERKUDAKAN OLEH DAP


    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping