Isnin, Disember 29, 2014

Nampak gayanya, Si Ketua Penipu tu dan anak - beranak dia masih lagi tak kelihatan sehingga hari ini dalam misi untuk membantu mangsa banjir. Nak tunjuk muka pun sikit punya susah.

Kalau dia tak mampu nak bantu dari segi kewangan, setidak - tidaknya dia boleh bantu dengan memberikan semangat moral. Paling tidak pun, tunjukkan rasa simpati terhadap mereka.

Ini tidak. Bukan hanya setakat batang hidung je tak nampak. Bayang - bayang dia sendiri pun tak kelihatan.  Adakah itu seorang manusia yang wajar dijadikan sebagai pemimpin?

Posting yang dibuat
Jika kita perhatikan posting yang dibuat didalam laman media sosial Facebook milik Si Ketua Penipu tu, ianya seolah - olah dibuat secara 'Automatik'. Macam tak de orang yang mengendalikannya.

Tak de lansung terasa sifat kemanusiaan didalam posting atau pun status yang dibuat. (Nak tengok dalam laman twitter, mintak maaf la. Si Ketua Penipu tu dah block. Takut kena balun).

Itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu sebenarnya hanya takut pada bayang - bayang dia sendiri. Dia hanya sekadar seorang MUNAFIK yang setakat pandai bercakap tak tentu arah.

Sebelum ini, bukan main hebat lagi dia bercerita pasal Hak Kebebasan untuk bersuara dikalangan rakyat. Puas dia tuduh Kerajaan cuba nak halang perkara itu daripada dilaksanakan.

Tapi realitinya, dia sendiri pun menghalang Hak Kebebasan Bersuara dikalangan rakyat marhein untuk mengajukan soalan secara terbuka kepada dia dalam laman media sosial.

Dalam posting yang dia buat melalui laman media sosial Facebook, Si Ketua Penipu cuba mendesak agar pihak Kerajaan meluluskan bantuan kewangan kepada Negeri - Negeri yang dilanda banjir ketika ini.

Dia ingat dengan desakan yang dia buat tu boleh menonjolkan diri dia sebagai seorang "Penyelamat Keadaan" gamaknya. Kalau setakat melalak dalam laman media sosial, apa gunanya?

Padahal, kalau dia tak desak sekali pun, pihak Kerajaan sudah pasti akan mengambil langkah tersebut demi menjaga Kebajikan Rakyat. Bukan macam dia yang hanya tau nak mempergunakan orang lain demi kepentingan Politik Peribadi semata - mata!!!
Bang Nun... #AwakKatMana... #AwakKatMana...
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Keluarga Puaka pasti sedang sebok memantat!!!

    BalasPadam
  2. kembalilah kepada jalan yang benar (al-quran dan sunnah) wahai blogger dan semua orang,, tak baik mencaci sesama manusia,,

    BalasPadam
  3. memantat hang. pulun la puji bapak najib hang penipu tu byk2. hampeh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping