Ahad, Disember 07, 2014

Apa yang Si Ostazah Pening tu pernah buat? Pernah 'Hilang Akal' lepas putus cinta... Pernah maki hamun suami depan orang ramai...
Pernah tuduh suami 'Berkhalwat' biar pun tak de bukti... Pernah kahwin dengan suami muda dan kemudian bercerai... Lepas tu tuduh pulak suami muda tu tak matang... macam tu ke cara dia berdakwah???
Kata seorang sahabat: Aku heran jugak. Kenapa pulak Si Ostazah Pening tu nak terasa beria - ia bila dia kena perli dalam ucapan Dr. Mashitah baru - baru ni? Marah sangat gayanya.

Pada hal, dalam ucapan Dr. Mashitah tu tak de pulak dia sebut nama individu yang tertentu. Yang disebut secara menyeluruh sebagai peringatan kepada kita semua supaya jangan tunjuk pandai sangat.

Jadi, kenapa pulak Si Ostazah Pening tu nak terasa dan marah bila disebut cerita pasal Ostazah Ekspres ni? Ramai lagi artis diluar sana tu yang turut dipanggil untuk bagi tazkirah.

Diorang pun ada jugak cerita pasal pengalaman hidup diorang yang mengubah pendekatan kepada Islam. Tapi tak de pulak diorang meroyan tak tentu arah macam dia.

Tengok macam Yatt Hamzah, Heliza Helmi, Diana Amir dan yang lain - lain. Termasuk la Rania (apa nama dia entah) tu. Okay je diorang. Tak de pun diorang melenting tak tentu arah.


Kalau dia benar - benar ikhlas nak membantu orang, nak berdakwah ke arah pendekatan Islam, dia tak perlu nak terasa dengan apa yang disebut oleh orang lain. Itu Hak Kebebasan mereka.

Kata SH: Mungkin sebab Ostazah Pening kuat sangat "Jimba" sebelum ni. Tu pasal la dia terasa bila orang sebut pasal 'Ostazah Ekspress' tu. Lagi pun, dia memang suka meroyan tak tentu arah dan menyalahkan orang lain atas kelemahan diri dia sendiri!!!

PS: Meh layan video klip tak rasmi Si Ostazah Pening tu yang sebelum ni kata dia 'Tak Mahu Jimba' dibawah. Cer tanya dia, apa maksud 'Jimba' tu!!! Hehehe... Layan...

Categories:

5 ulasan:

  1. admin admin....jagalah dosa dan pahala ye...dia dah berubah, yang ko tayang aib dia lagi kenape? tak tahu ke itu berdosa...banyak saham ko dapat tahu, semakin ramai yang tengok lagi bertambah banyak saham ko dapat....

    BalasPadam
  2. kelulusan punye lambat, takut kena belasah le admin ni....teloq takdak, takut sentap kena komen......

    BalasPadam
  3. Astghfirullah...membuka aib, menabur fitnah, melaga2kan manusia, menayang aurat yg dah ditutup oleh pemilik badan. Semoga Allah jauhkan penulis ini dari sebarang musibah dan berikan taufik serta hidayah. Gunakan bakat, masa dan keupayaan utk bawa ke jalan Allah bukan kejalan neraka jahannam. JGN TAK APPROVE PULAK KOMEN NI YA!

    BalasPadam
  4. Semoga allah mlknat si membuka ib ni.amin.....

    BalasPadam
  5. Semoga allah mlknatkan mnusia yg membuka aib org lain.amin....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping