Jumaat, Januari 16, 2015

Berani ke Si Barua PASMa-Cai yang Gila Kuasa tu nak sahut cabaran yang dibuat? Kalau setakat nak jadi gunting dalam lipatan, baik tak payah duduk dalam jemaah.

Kalau dia masih nak duduk dalam jemaah dan merosakkan ukhwah sesama sendiri, apa faedahnya? Setakat jadi MUNAFIK dalam perjuangan, apa keuntungan yang dia dapat?

Jika dulu, sewaktu Allahyarham Tan Sri Azizan Razak masih hidup, Si Barua PASMa-Cai ni jugak yang selalu jadi 'Gunting dalam lipatan', merosakkan pimpinan Arwah Tan Sri.

Dan disebabkan perangai Hodoh yang suka Gila Kuasa dia jugak la yang menjadi punca Rejim PAS Kedah tewas kepada Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Tapi, biasa la. Manusia yang tak sedar diri macam dia, mana nak mengaku kesilapan diri dia sendiri. Maka sebab itu dia lebih sanggup jadi MUNAFIK dan memecah-belahkan jemaah. Orang macam ni, baik ditendang je terus!!! Ada pun tak beri manfaat, tak de lagi bagus!!!
KUALA LUMPUR: PAS Terengganu menggesa ADUN Pengkalan Kundor Datuk Phahrolrazi Zawawi meletakkan jawatan dan keluar parti sekiranya mahu meneruskan agenda Persatuan Ummah Sejahtera (PasMa) yang ditolak oleh parti Islam itu. 
Pesuruhjaya PAS Terengganu Saiful Bahri Mamat menegaskan tiada halangan untuk PasMa yang diterajui Phahrolrazi menjadi sebuah parti politik dalam negara yang mengamalkan demokrasi. 
Namun beliau mengingatkan Pahrolrazi agar keluar daripada PAS dan jangan sesekali 'bertenggek' di atas perjuangan parti berteraskan Islam itu. 
"PAS Pusat ada keputusan dah mengenai PasMa, kita ikut yang itu sahaja. Kita berpegang apa yang diputuskan oleh PAS Pusat itu. 
"Jadi apa nak dilakukan kalau PasMa nak jadi parti politik. Daripada awal saya dulu saya sebut Malaysia ini negara demokrasi sesiapa sahaja boleh daftar parti. 
"Cuma kita sebut kalau dia rasa PAS tidak lagi sesuai sebagai bahtera perjuangan baik dia keluar daripada parti. Jangan dia bertenggek berpegang dengan parti PAS ini," katanya kepada Antarapos.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kita boleh keluar dengan syarat, pas mesti tolak hudud,kita mau cap jari balak gua musang

    BalasPadam
  2. tak faham maksud kau...tolong bagi pencerahan sikit boleh?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping