Khamis, Januari 15, 2015

Jika sebelum ini, kita dah dedahkan kepada umum betapa ketarnya lutut serta panasnya punggung Si Ketua Penipu tu apabila dia sedang mengalami 'Bankrupsi' pada ketika ini. (Klik Sini)

Biarpun deklarasi 'Bankrupsi' itu tidak dinyatakan secara terbuka, namun ianya dapat kita lihat dengan apa yang berlaku disekeliling Si Ketua Penipu tu sendiri. Makin hari, makin terserlah.

Cuma ianya bergantung kepada kita untuk melihat sama ada apa yang didedahkan sebelum ini benar - benar berlaku atau pun tidak. Jangan kita meroyan macam Pencacai Pakatan Haramjadah tu sudah la.

Walaupun status 'Bankrupsi' itu bukan dinilai dengan wang ringgit semata - mata, tetapi ianya tetap memberikan implikasi yang cukup besar kepada Si Ketua Penipu tu secara lansung.

Salah satu contoh yang dapat kita lihat ialah apabila Si Ketua Penipu tu bagi alasan yang tak masuk akal berhubung isu berkaitan dengan status Si Eric Seposen dilaman twitter miliknya sebelum ini.

Jika suatu ketika dahulu, apa sahaja pandangan, kritikan atau pun teguran yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sudah pasti akan diakuri oleh puak - puak Pro Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Mereka sudah pasti akan menuruti apa sahaja arahan dan perintah yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu tanpa sebarang bantahan. Tapi sedemikian sudah tidak lagi berlaku pada ketika ini.

Dari kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu hari ini menjelaskan bahawa Si Eric Seposen tu tak ikut pun apa yang diluahkan sebelum ini untuk memberikan penjelasan mengenai isu tersebut.
Terdahulu saya telah menyarankan agar Paulsen memberikan penjelasan ke atas kenyataan tersebut sebelum sebarang tindakan dikenakan ke atas beliau,” katanya.
Sebaliknya, Si Eric Seposen tu tetap dengan sifat sombong serta hanya bertindak BODOH untuk membuang status yang dimuat naik sebelum ini didalam akaun twitter peribadinya.

Agaknya, dia ingat orang tak tau apa yang dia dah buat gamaknya. Dia lupa yang tindakan menghina umat Islam tu sudah pasti akan memakan dirinya sendiri dikemudian hari.

Kesimpulannya, Si Ketua Penipu tu sekarang sedang mengalami 'Bankrupsi' dari segi sokongan dikalangan puak - puak yang dulunya kuat menjadi Pencacai kepada Pakatan Haramjadah tu. Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu sekarang ni dah tak laku!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hanya Pengikut Gila Babi sahaja .. yang akan mengikutinya .. alahai .. SIKETUM + UBAT NYAMUK

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping