Jumaat, Januari 30, 2015

Secara dasarnya memang kita "Setuju Untuk Tidak Bersetuju" dengan kenyataan yang dibuat oleh PAS sebelum ini berhubung sikap dikalangan puak - puak DAPigs tu sebelum ini.

Bila Si Pak Mus tu tampil buat dakwaan mengatakan bahawa puak - puak DAPigs tu 'Tidak Jujur' dalam isu berkaitan dengan Pilihan Raya PBT, ramai orang yang bersetuju dengannya.

Bahkan ketika Si Hadi Awang meluahkan pendirian PAS yang mendakwa cadangan DAPigs itu bakal mewujudkan polarisasi diantara kaum dikawasan bandar semakin luas, pun dapat sokongan juga.

Jadi, memang tak hairan la sekiranya ada juga dikalangan bekas pemimpin DAPigs tu sendiri yang akan turut bersetuju dengan kenyataan tersebut. Memang sah la puak - puak DAPigs tu tak jujur.
"Saya bersetuju sangat dengan apa yang Datuk Mustafa Ali katakan itu. Apa yang dikatanya (Mustafa) itu benar. Siapa yang biasa bekerjasama dengan DAP atau di dalam DAP, saya rasa semua bersetuju dengan apa yang Datuk (Mustafa) kata itu. Inilah muka DAP yang betul… pandai pusing-memusing dan belit-membelit."
Demikian yang dinyatakan oleh Bekas Naib Presiden DAPigs yang telah dibuang oleh parti tersebut kerana tidak menyokong dasar Gila yang pernah dikemukakan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum ini.

Hanya semata - mata kerana Tunku Aziz membantah campurtangan DAPigs dalam kes liwat Si Ketua Penipu tu membuatkan dia berubah menjadi 'Public Enemy Number One' sehingga dipecat.

Hakikatnya, bantahan yang dibuat oleh Tunku Aziz tu memang ada asasnya yang kukuh. Bahkan dalam isu itu juga membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu tak jujur kepada rakyat.

Perlu diingatkan! Dakwaan yang mengatakan bahawa Si Ketua Penipu tu seorang peliwat juga sebelum ini asalnya menjadi bahan modal Politik puak - puak DAPigs pada tahun 1997.

Mereka yang membangkitkan isu tersebut didalam Dewan Parlimen serta menjaja ke seluruh Negara mendakwa Si Ketua Penipu tu terlibat dalam aktiviti yang tak bermaruah seperti itu.

Maka, untuk apa pulak kali ini mereka beria - ia menyokong Si Ketua Penipu tu dan cuba nak menafikan dakwaan yang pernah suatu ketika dahulu dibangkitkan mereka sendiri? Kan tak masuk akal namanya tu?

Tinggal lagi, masih ada pihak yang Tak Jujur juga pada diri mereka sendiri dan tidak wajar kita lupa. Kenyataan yang dibuat oleh Tunku Aziz ini juga jangan kita abaikan begitu sahaja:
"Tetapi sekarang (PAS) sudah tidak tahan lagi sebab (DAP) dah melampau. Jadi pandangan saya, bila jadi sampai begini, piring dah retak, dan sudah mahu pecah. Tapi sebelum itu, kena la ada maruah sedikit. PAS keluar lah, tak payah tunggu orang tendang," ujarnya.
Kesimpulannya, untuk apa lagi PAS mahu terus bersekongkol dengan puak - puak yang suka MENIPU dan bercakap tak serupa bikin macam DAPigs tu? Kalau dah tau puak  - puak DAPigs tu Kaki Pembelit, yang diorang BODOH sangat pergi percaya tu sapa suruh!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping