Jumaat, Januari 30, 2015

Biasanya, orang yang bersalah je yang akan menggelupor tak tentu arah macam cacing kepanasan tanpa sebarang sebab. Kalau tak de buat apa - apa, kenapa pulak dia nak ketar lutut, ye tak?

Tapi itu yang membuatkan kita rasa hairan. Kenapa pulak baru hari ni puak - puak PKR tu nak keluarkan kenyataan mengenai khabar angin yang hangat kedengaran sejak beberapa minggu yang lalu?

Kalau nak dilihat dari satu sudut, cerita tu sekarang ni dah jadi satu isu basi. Tapi kenapa pulak Si Sam Ketot tu TIBA - TIBA je nak membangkitkan semula isu tersebut pada ketika ini?

Dalam kenyataan yang disiarkan semalam, Si Sam Ketot tu menafikan dakwaan KONONnya Si Ketua Penipu tu ada sebarang rundingan dengan Datuk Seri Najib berhubung kes Tun Daim Zainuddin.

Kata Si Sam Ketot tu, tindakan Si Ketua Penipu tu sanggup bekerjasama dengan pihak berkuasa bukan hanya semata - mata demi keputusan Mahkamah Persekutuan 10 Februari yang akan datang.

Malangnya, kenyataan yang diluahkan oleh Si Sam Ketot tu tak pulak menafikan khabar angin yang mengatakan bahawa Si Ketua Penipu tu cuba nak berunding isu keputusan mahkamahnya.

Tetapi sebaliknya, tindakan Si Sam Ketot tu juga dilihat 'Ada Udang Disebalik Batu'. Maka sebab itu dia keluarkan kenyataan tersebut secara tiba - tiba biarpun isu tu dah dianggap basi.

Ada pihak menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu sedang terdesak untuk mencari helah bagi melepaskan dirinya dari dikenakan hukuman penjara kerana dituduh meliwat Bekas Pembantu Peribadinya.

Maka dia sudah pasti memerlukan sokongan dari kalangan Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu pada hari keputusan itu akan diumumkan kelak. Dia nak mereka berkumpul di bangunan Mahkamah.

Jika spekulasi mengatakan bahawa dia ada buat 'Rundingan Sulit' dengan pihak Kerajaan, sudah pasti pengikut - pengikut serta Pencacai Pakatan Haramjadah tu tak akan turut serta.

Mereka akan melihat yang Si Ketua Penipu tu seolah - olah cuba lari dari menegakkan Keadilan sehingga sanggup bersekongkol dengan pihak lawan bagi menutup kemaluan dirinya sendiri.

Dari satu sudut yang lain pula, puak - puak Pakatan Haramjadah tu membangkitkan semula isu berkaitan kes Tun Daim tu untuk menunjukkan bahawa Si Ketua Penipu tu masih lagi diperlukan.

Tanpa Si Ketua Penipu tu, mereka akan dilihat 'tempang' dan 'cacat' kerana tidak mampu untuk membongkar isu - isu salah guna kuasa serta penyelewengan yang telah dilakukan oleh pemimpin terdahulu.

Dalam erti kata lainnya, puak - puak PKR tu cuba nak menonjolkan kepada rakyat bahawa Si Ketua Penipu tu masih lagi relevan dalam Pakatan, sedangkan hakikatnya dia sudah tidak lagi diperlukan.

Jadi, tak payah la Si Sam Ketot tu beria sangat nak menjilat kencing Si Ketua Penipu tu!!! Lebih baik biarkan dia berehat dalam Penjara je lagi bagus. Kalau duduk kat luar pun bukannya memberikan sebarang faedah. Ada pun tak guna, kalau TAKDE LAGI BAGUS!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Terbaik..kecik kecik tak nak mampus, dah besar meliwat dan mengampu orang..kah kah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping