Sabtu, Januari 17, 2015

Bekas Ahli Jawatankuasa Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Shahbudin Husin menyelar kenyataan Ketua UMNO Bahagian Cheras, Syed Ali Alhabshee kerana mempertahankan tindakan isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor yang memeluk jaguh badminton negara, Lee Chong Wei.

“Apabila Syed Ali mengatakan tidak salah perbuatan Rosmah itu, saya harap ianya tidak bemaksud beliau ingin menukar hukum bersentuhan antara lelaki dan wanita muhrim daripada haram kepada tidak haram.”
“Saya juga berharap Syed Ali tidak bermaksudkan oleh kerana Rosmah adalah isteri Perdana Menteri, maka beliau mempunyai keistimewaan tertentu dari segi hukum dan dibenarkan berpeluk dengan sesiapa saja,” tambah Shahbudin.

PS: Mungkin bagi puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah, tindakan Si Ketua Penipu tu peluk Chinadoll tak haram. Mungkin sebab dia peluk dalam bilik tertutup agaknya. Tapi, jangan ingat semua orang tak nampak pulak!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Geng2 syed pon boleh jual ugama beb. .akhirul zaman

    BalasPadam
  2. Tulisan blog ang ni tak pro lah. Dok tonggang terbalik antara isu dan fakta.

    Nasihat saya ~ tuleh pakai otak dan hati, bukan tuleh dengan hasad dan dengki.

    Satu lagi nak habaq ang, nak cari rezeki carilah rezeki yang halal sebab itu Allah SWT yang punya. Yang haram, ang tepok dada tanya iman la...

    BalasPadam
  3. blog baru diujudkan kerana blog lama telah kena 'hacked' .. http://puchongmeranti.blogspot.com RT Please.. semoga murah rezeki !!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping