Sabtu, Januari 17, 2015

Kisah kali ni tak de kaitan dengan wakil rakyat. ADUN pun tidak, Ahli Parlimen pun tidak. Tapi hanya sekadar pemimpin yang bertaraf "Kampung". Pemimpin yang perangainya haramjadah.

Mana tidaknya. Kalau bertanding kat kawasan orang, boleh pulak dia menang. Tapi bila balik ke kawasan kampung sendiri, kalah besar. Itu membuktikan yang dia tak de kredibiliti.

Maka sekarang tak heran la bila ada dikalangan ahli - ahli diperingkat bawahan pun mula mempertikaikan tindakan yang dilakukan sebelum ini. Nak pulak dengan kenyataan yang dia buat sendiri.

Kata mereka, pemimpin tersebut sebelum ini hanya pandai bercakap diatas pentas tapi tak reti nak tunaikan apa yang telah diperkatakan biar pun ianya disaksikan oleh ahli - ahli sendiri.
“Pada muktamar PAS ke-60 yang lepas, dalam ucapan hari terakhir muktamar tersebut, Salahuddin Ayub ada mengatakan yang akan mengambil tindakan terhadap mereka yang mengkhianati perjuangan PAS.

“Persoalannya adalah: Pertama; Bilakah Salahuddin Ayub mahu pecat ahli PAS yang terlibat dengan PASMA?

Kedua; Adakah Salahuddin Ayub benar-benar berani mengambil tindakan ke atas mereka atau hanya “sembang kencang” sahaja?

Ketiga; Ataupun memang benar PASMA ditaja oleh sebahagian daripada AJK PAS Pusat?” soalnya.


“Mereka telah “langgar” Majlis Syura Ulamak. Menyanjung tinggi ajaran Liberalisme, Sosialisme serta ajaran ideologi sesat yang lain. 
Membelakangi apa yang telah diputuskan oleh Tuan Guru Presiden PAS sendiri. Melanggar baiah. Menipu ahli PAS dan memfitnah serta memburuk-burukkan ulamak,” katanya.
Nah! Kenyataan itu sahaja sudah dapat membuktikan bahawa pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni hanya sekadar berjuang demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi diri mereka sendiri.

Jadi, sudah tentu tindakan itu akan diambil apabila keadaan diri dia terdesak. Kalau perkara tu tak de sebarang kaitan dengan diri dia, buat apa pulak dia nak bunuh diri sendiri?

Persoalannya, adakah penyokong masih lagi nak percaya kepada pemimpin seperti ini? Orang yang setakat pandai berjanji tapi tak reti nak tunaikan janji tu digelarkan sebagai MUNAFIK. Jadi, adakah mereka sanggup dipimpin oleh seorang MUNAFIK!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping