Jumaat, Januari 16, 2015

Oh, ok. Kalau itu pandangan yang diberikan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu terhadap apa yang dilakukan oleh YAB Perdana Menteri ni, apa yang kita mampu lakukan.

Kalau kita bertekak dengan diorang pun, ianya tak kan mampu untuk mengubah pandangan dan persepsi mereka terhadap Perdana Menteri. Nak pulak yang jenis tegar dengan Si Ketua Penipu tu.
Tapi, kalau dikalangan pemimpin - pemimpin diorang sendiri menipu secara terang - terangan, yang itu diorang boleh terima pulak. Biarpun dah KANTOI, tapi diorang tetap terima.

Apa lagi yang mampu kita lakukan jika itu taraf pemikiran mereka yang lebih rela digelar sebagai Pencacai Pakatan Haramjadah tu. Jenis manusia yang taksub sampai tahap tu memang dah tak boleh kita nak buat apa dah!!! Elok humban dalam longkang je!!!
Tengok cara MB Selangor ni main wayang. Lagi kuat dia kencing rakyat!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Betulah tu Publisiti murah. Tambang LRT bukan mahal pun sangat. Tak salah kalau nak publisiti murah malahan lagi baik. Lagi baik dari buat iklan main gendang Cina dan kuar kat TV. Siaran kat TV bukan murah. Kira harga ikut saat.

    Pemimpin memang perlu publisiti dan ini hakikatnya. Lebih baik buat Publisiti murah dan berkesan dari mahal tapi hampeh.

    Bagus tindakan Najib kali ini. Jangan buat selalu nanti orang menyampah. Sekali-sekala tak apa. Jangan ikut perangai Jokowi.

    BalasPadam
  2. umno ka pas ka tetap sama. sampah. politician suck

    BalasPadam
  3. DAP pulak apa? PKR? Dia org mulia? Untouched?

    BalasPadam
  4. apa la korang ni...najib naik LRT korang bising..dia naik jet kepunyaan kerajaan m'sia pun korang bising....dia naik keta dgn obama pun korang bising...belajar2 la berlapang dada...nnti korang yg dapat sakit jantung...asyik dok sakit hati tak habis2...org yg kita umpat tetap beruntung..dapat pahala berterusan...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping