Ahad, Januari 11, 2015

Kalau kita lihat dari satu sudut, memang tak masuk akal. Kenapa pulak rumah sampai kena lelong hanya disebabkan dia mendedahkan isu yang tak laku? Apa pulak kaitannya?

Seperti dah dijelaskan sebelum ini, isu itu bukan la satu isu yang baru. Bahkan ada pihak yang menyatakan, hasrat dia mendedahkan isu tersebut sebelum ini adalah untuk mendapatkan perhatian. (Klik Sini)

Maka sebab itulah dia tampil dengan kontroversi dan membuat laporan Polis agar dapat menarik perhatian pihak tertentu. Tapi usaha untuk menagih simpati yang dilakukan tidak dilayan.

Termasuk la dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Diorang pun buat tak peduli je pada apa yang cuba didedahkan. Dan sekarang, dia perlu tanggung nasibnya sendiri.

Dengar cerita, rumah dia telah dilelong pada harga RM 2.1 juta dalam satu acara yang diadakan semalam. Rumah tersebut juga katanya terletak disekitar Kuala Lumpur.

Sebelum ini, dah ada laporan yang dibuat oleh Pemuda UMNO di Bahagian dia kepada pihak UMNO Pusat. Laporan tersebut dibuat tahun lepas. Tapi tak de tindakan yang diambil.

Sepatutnya, dia sendiri perlu sedar bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah tu hanya sekadar akan mempergunakan dia untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Niat mereka hanya nak memperalatkan dia untuk memenuhi nafsu Politik Peribadi mereka untuk memburuk - burukkan pihak Kerajaan. Tapi ternyata, usaha itu juga tidak berjaya dilakukan.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri pun dah tak de modal untuk membantu dia. Malah, diorang sendiri pun tengah mengalami masalah kewangan pada ketika ini.

Jadi, tak perlu la dia nak menagih simpati dan mengharapkan orang lain untuk datang membantu dia dengan cara kotor macam tu. Sekarang, bukan sahaja dia kehilangan rumah, tetapi dia juga turut kehilangan maruah dan harga diri!!! Itulah khifarah namanya!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping