Ahad, Januari 18, 2015

Huhuhu!!! Memang hebat sungguh Si Ketua Penipu tu main wayang ek. Bila didepan pihak media, pandai sungguh dia menyusun kata - kata untuk tidak dilihat prejudis terhadap mana - mana pihak.

Tapi hakikatnya semua orang tau yang dia sudah pasti akan menjadi dalang disebalik sebarang perencanaan yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sejak kebelakangan ini.

Termasuk la percaturan dikalangan kepimpinan - kepimpinan diluar dari parinya sendiri. Terutama dikalangan puak - puak PAS supaya dia dapat mengekang sebarang penyatuan dimasa akan datang.

Walaupun ianya diluar dari partinya sendiri, Si Ketua Penipu tu masih lagi dilihat mempunyai pengaruh yang kuat didalam PAS dan berusaha untuk mengembangkan pengaruh tersebut.

Maka sudah pasti Si Ketua Penipu tu akan menjadi 'Tangan Ghaib' dan memainkan peranannya tersendiri disebalik pemilihan PAS yang dijangka berlansung bagi sesi 2015-2017 akan datang.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu hari ini menegaskan bahawa PKR tidak ada hak untuk mengulas mengenai pemilihan PAS yang bakal diadakan tak lama lagi.
"Itu soal urusan PAS, tak adil untuk saya komen. Itu urusan PAS untuk dibincangkan dan kita tak boleh campur," katanya.
Biarpun Si Ketua Penipu tu kata yang dia tidak akan mengulas mengenai perkara tersebut, namun hakikatnya dia tetap akan menjadi 'Puppet Master' bagi menghalang Pro Ulama untuk terus menguasai parti tersebut.

Yang kita herannya, isu pemilihan PAS dia kata dia takde hak nak ulas. Tapi kalau mempertikaikan soal isu perlaksanaan Hukum Hudud dan dasar perjuangan parti tu boleh pulak?

Jelas tindakan itu boleh dianggap sebagai satu tindakan MUNAFIK yang dipamerkan oleh Si Ketua Penipu tu sendiri. Orang jenis macam dia ni hanya layak dihumban dalam longkang je.

Kesimpulannya, Si Ketua Penipu tu sudah pasti tak dapat tidur malam sekiranya dia tidak mencampuri urusan orang lain demi untuk memastikan kepentingan Politik Peribadinya dipenuhi dan tidak digugat oleh orang lain!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. humban ke sg buluh resort jer...biar dia mampuh kering.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping