Jumaat, Januari 16, 2015

Hahaha!!! Mau sampai berguling - guling atas lantai kita dibuatnya bila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Tokong DAPigs ni. Nampak sangat keMUNAFIKan yang dipamerkan.

Memang sah orang macam Si Tokong DAPigs ni jenis manusia yang TAK SEDAR DIRI. Bercakap pun main ikut sedap kepala lutut dia je. Maka sebab itu ianya jadi bahan lawak antarabangsa.

Kalau masuk Maharajalawak pun tak layak lagi beb sebab lawak Si Tokong DAPigs ni bertaraf Antarabangsa. Mampu membuatkan rakyat seluruh dunia ketawa berderai - derai. Hehehe...

Hari ini, dengan penuh rasa tak malunya Si Tokong DAPigs tu memberikan 'Amaran' kepada semua musuh - musuh Politik dia supaya tidak mengheret keluarga dia dalam Politik.

Nak pulak bila ianya melibatkan isteri dan anak - anak dia. Waima ibu dia pun tak boleh nak diheret. Tapi kalau bapak dia, itu cerita lain. Sebab bapak dia pun sama spesis jugak macam dia, cakap tak serupa bikin.
Jangan ‘serang’ isteri atau anak saya, siapa pula akan datang? Ibu saya?,” kata Guan Eng yang jelas kelihatan marah dalam satu sidang akhbar hari ini, lapor thesundaily.my.
Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh Si Tokong tu apabila ditanya oleh wartawan mengenai perlantikan isteri dia bagi satu jawatan yang berkaitan dengan Hartanah di Pulau Pinang.

Wah!!! Tanya itu pun dia nak melatah tak tentu arah? Apa salahnya wartawan tu tanya soalan tu? Ada apa yang dia nak sembunyikan ke dari perlantikan isteri dia tu sampai tahap itu dia punya respon?

Padahal soalan yang diajukan itu merujuk kepada bidang kuasa yang berada dibawah dia sendiri. Layak ke dia nak lantik isteri dia untuk jawatan tersebut dan menghalalkan Nepotisme?

Sedangkan dikalangan rakyat melihat perlantikan tersebut mempunyai 'Conflict of Interest' kerana isu berkaitan dengan hartanah memang satu isu yang sensitif di Pulau Pinang.

Jika selama hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk sangat nak menentang amalan kronisme dan nepotisme yang didakwa menjadi amalan pemimpin Barisan Nasional.

Sekarang, bila dah kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak melenting tak tentu arah. Baru orang jolok pasal isteri dia sikit dan pertikai pasal jawatan yang dia dapat, tau pulak dia nak meroyan.

Kalau selama hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dok sibuk pertikai pasal keluarga pemimpin - pemimpin Barisan Nasional yang tak de kaitan dengan pentadbiran, boleh pulak?

Kalau setakat jadi pemimpin tapi ada perangai macam MUNAFIK dan suka bercakap Tak Serupa Bikin demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diri sendiri, baik tak payah jadi pemimpin!!! Jadi pemintak sedekah kat tepi Georgetown tu pun Si Tokong tu tak layak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. apasal gunakan istilah munafik pada tok kong ni?org kafir harbi pun ada yg munafik juga ke?atau dia sudah di Islamkan oleh nik ajis di dlm mimpi.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping