Sabtu, Januari 17, 2015

Mengapa kekayaan Melayu dipersoalkan tetapi kemewahan yang digunakan oleh Si Tokong DApigs tu dan ahli keluarganya termasuklah membeli barangan atau produk-produk mewah seperti yang dibuat oleh Betty Chew dalam percutian mewah mereka ke Eropah pada Disember lepas, langsung tidak menarik untuk diperkatakan?

Mengapa pecacai cepat-cepat bertaichi dan menghalakan serangan ke atas Rosmah Mansor terlebih dahulu, berbanding bertanya, dari mana Betty Chew dan Lim Guan Eng memperolehi kemewahan untuk berbelanja besar di Eropah?
Guna bini untuk kepentingan Politik Peribadi diri sendiri boleh pulak!!!
Sampai tahap Si Apek Kit Siang yang sudah tua renta terpaksa meredah air banjir di Kelantan, untuk diviralkan oleh para pecacai mereka semata-mata untuk menutup kes pelarian anak dan menantunya ke luar negara?

Bayangkanlah, seorang Ketua Menteri yang bertugas selama dua penggal, boleh berbelanja besar di luar negara? Kalaulah Si Tokong DAPigs ni orang BN, pastinya dia akan diserang sampai akhirnya terpaksa berjalan tutup mata.

Tetapi disebabkan dia Komunis DAPigs, dia sebaliknya mengarahkan orang lain pula yang diserang semata-mata untuk menutup pekung dan taiknya sendiri! Ternyata, Si Tokong ni hanya mementingkan Politik Peribadi dirinya sendiri!!! 

- seterusnya, klik sini...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Woi semut, lu ingat gaa cina sama macsam pas melayu kelantan .aku ipoh mari hati bersih tatak mau khiant hati kotor

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping