Sabtu, Januari 17, 2015

Kalau orang kata diorang ni jenis manusia MUNAFIK yang hanya pandai berkata - kata, Pencacai - Pencacai diorang meroyan pulak tak tentu arah sampai berguling atas jalan raya.

Tapi memang itulah hakikatnya. Diorang ni jenis manusia yang tak reti nak cerminkan diri sendiri. Takut nampak muka sendiri hodoh. Tu pasal la diorang bertindak sedemikian.

Selama hari ini, pandai diorang buat dakwaan terhadap orang lain, terutama pihak Kerajaan dengan melabelkan mereka sebagai Zalim dan Kejam. Tapi diri sendiri maksum sangat ke?

Jika sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu selar tindakan memecat seorang anggota tentera yang sudah termakan doktrin songsang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sewaktu PRU yang lalu.

Bila didesak supaya mereka sendiri yang menanggung kos sara hidup keluarga bekas tentera tu sendiri, tak de pulak yang berani nak bersuara. Semua main pakat tutup mulut belaka.

Tapi, tak heran la kalau mereka sendiri enggan memikul tanggungjawab tersebut sebab diorang nak menjaga kebajikan sesama sendiri pun tak mampu. Inikan pulak orang diluar parti.
Kalau perkara tu tak de kaitan dengan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri, sudah pasti perkara tu tidak akan diendahkan. Terutama dikalangan pemimpin - pemimpin mereka.

Cuba kalau perkara tu mampu memberikan mereka sokongan dan menambah jumlah pengikut serta menjamin kepentingan Politik Peribadi mereka terjaga, dah tentu - tentu ada yang berebut - rebut nak hulurkan bantuan. Sampai sanggup membunuh pun ada jugak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kalau tak mahu ikut undang-undang tempat yang kita kerja, baik kerja sendiri atau kerja dengan Pakatan, buat apa pun boleh?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping