Sabtu, Januari 17, 2015

Hahaha!!! Ini cerita lawak apa pulak ni? Bila bini dah kantoi dapat jawatan besar dalam Rejim pimpinan dia sendiri, baru dia nak buat pusingan 'U' 360 darjah? Memalukan sungguh!!!

Kalau semalam, bukan main angkuh dan sombong lagi Si Tokong DAPigs tu menjawab soalan yang diajukan oleh pihak wartawan mengenai jawatan yang disandang oleh bininya sendiri. (Klik Sini)

Tapi dengar kata, Si Tokong DAPigs tu dah mula buat kenyataan yang berbeza ketika soalan tersebut terus diajukan kepada dia oleh pihak media. Kali ini, dia kata bini dia tolak jawatan tersebut.

Dek kerana jawapan yang diberikan tu hanya sekadar 'melepaskan batuk ditangga' membuatkan Si Tokong tu semakin terdesak apabila didapati cuba menipu rakyat secara terbuka.

Melalui pendedahan yang dibuat, Si Tokong tu sebenarnya cuba untuk menutup kemaluan dia yang dah terdedah sebelum ini dengan cubaan untuk menafikan perkara yang sebenarnya berlaku.
“Isteri anda sebenarnya menerima jawatan itu dan telah bergambar bersama-sama dengan jawatankuasa PCCC apabila ia telah dilancarkan. Dalam artikel berita bersama-sama, terdapat juga kenyataan daripada beliau (Betty)," jelas Lim Sian See.
Malah, jelas facebooker itu lagi, jawatan yang dipegang oleh bini Si Tokong DAPigs tu juga turut menjaga kepentingan Ahli Jawatankuasa tersebut berkaitan dengan Hartanah di Pulau Pinang.

Dan jawapan yang diberikan oleh Si Tokong DAPigs dalam kenyataan sebelum ini juga telah memakan dirinya sendiri apabila dia turut mempergunakan bininya sendiri untuk tujuan Politik.
Guan Eng mempergunakan isterinya sewaktu Pilihan Raya Umum demi untuk meraih simpati dan sokongan Politik
Nah!!! Sekarang, dimana lagi Si Tokong DAPigs tu nak sembunyikan kemaluan dirinya yang sudah terdedah apabila tembelangnya dah mula pecah? Atau, adakah orang macam Si Tokong DAPigs ni memang jenis yang Takde Kemaluan untuk disembunyikan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping