Isnin, Februari 23, 2015

Spesis "...." Dua Kaki ni bukannya reti bahasa!!!
Diorang menyalak ikut suka hati diorang je...
Jangan kata orang yang normal tak suka dengan keadaan kecoh tak tentu arah yang ditimbulkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Malah golong Orang Kurang Upaya pun menyampah.

Kerja diorang takde lain. Asyik suka sangat buat kecoh ditempat orang lain nak cari makan. Buat bising tak tentu arah sehingga mengganggu kehidupan orang yang berada disekitarnya.

Kebiasaannya, hanya 'Anjing' je yang suka buat kerja - kerja yang tak berfaedah macam tu. Tinggal lagi, kalau 'Anjing' menyalak logik la diorang nak buat bising sebab diorang tak de otak nak berfikir.

Ini tidak. Bukan setakat orang biasa yang memekak dan melalak tak tentu arah macam orang hilang akal. Tapi mereka ni terdiri dari kalangan orang yang ada nama dan juga pangkat.

Ada yang jadi wakil rakyat. Tapi masih jugak berperangai mengalahkan budak sekolah. Ada yang jadi anak kepada Bekas Timbalan Perdana Menteri. Belajar tinggi - tinggi, tapi Bodoh bertingkat - tingkat.

Orang macam ni tak perlu kita nak hormat kepada mereka kerana mereka bukan sahaja akan membodohkan kita. Tapi turut membodohkan diri mereka sendiri dengan tindakan sedemikian.

Tinggal lagi, korang jangan terkejut sangat la kalau dikalangan Pencacai - Pencacai Pakatan tu akan mengutuk kritikan yang diberikan oleh The Caliph Buskers ni didalam laman media sosial.

Lagi pun, pencacai Pakatan Haramjadah tu semua pun lebih kurang sama spesis je macam tuan diorang sendiri. Kalau tuan diorang pun boleh mengalahkan 'Anjing' yang menyalak, Pencacai dah tentu lebih teruk dari itu!!! Perangai masing - masing macam Haramjadah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping