Isnin, Februari 23, 2015

Apabila seseorang melakukan sesuatu yang berlawanan dengan kerangka dasar bersama sesebuah organisasi, ia mengasingkan dirinya dari organisasi itu. Apa terjadi ke atas dirinya selepas itu bergantung kepada keputusan pimpinan PR."

Demikian kenyataan yang dikeluarkan oleh anak kepada mendiang Karpal Singh yang selama ini paling lantang menentang perlaksanaan Hukum Hudud yang diprjuangkan oleh PAS.

Bahkan dalam masa yang sama, anak kepada mendiang Si Karpal Singh itu juga turut mengugut untuk mendesak rakyat memulaukan PAS sekiranya parti tetap bertegas mahu melaksanakan hukum tersebut.

Selain itu, pemimpin kanan DAPigs itu mendakwa pemimpin PAS yang kekal menyokong perlaksanaan Hukum tersebut juga perlu bertanggungjawab diatas perpecahan yang bakal berlaku kelak.
“Lantaran itu, pemimpin PAS di belakang langkah berkenaan mesti berani mengakui mereka menyebabkan PAS berpisah dengan Pakatan Rakyat dan menimbulkan persoalan terhadap keikhlasannya mahu berusaha memperkuatkan Pakatan Rakyat,” kata Gobind.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh anak kepada Si Karpal Singh itu merupakan satu ugutan serta amaran keras terhadap PAS agar mereka tunduk dan akur kepada desakan puak - puak DAPigs.

Umpama seorang 'Abang Besar' dalam Pakatan, pemimpin DAPigs itu mahu PAS terus bersujud dikaki mereka demi untuk memastikan agenda utama mereka dipenuhi tanpa sebarang tentangan.

Apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh anak kepada mendiang Si Karpal Singh itu merupakan satu PENGHINAAN yang cukup besar terhadap dasar perjuangan PAS selama hari ini.

Malah sebelum ini pun, anak kepada mendiang Si Karpal Singh itu juga pernah menuduh PAS yang menjadi punca utama kekalahan Si Gundik Kit Siang dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Teluk Intan.

Maka persoalannya sekarang, adakah PAS mahu terus menerima PENGHINAAN sedemikian secara terbuka dan kekal menjadi Pak Angguk Saja dalam Pakatan? Atau mereka berani untuk terus memperjuangkan Hak mereka? Itu korang fikir la sendiri!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. depa berlakun saja lah... tah usah terhibur sangat lah nanti tertipu

    BalasPadam
  2. Saya setuju tu..memang depa berlakun je...tak kan tak tau pemimpin PAS semuanya munafik..UMNO jgnlah seronok sangat..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping