Rabu, Mac 25, 2015

Kah! Kah! Kah! Mungkin itulah alasan terakhir yang mampu digunakan oleh Si Rafizi Ramli tu bila kemaluan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang semakin hari dah semakin terdedah.

Jika sebelum ini pun, Si Rafizi tu dilihat TERPAKSA menggunakan alasan yang sama untuk menutup kemaluan dirinya sendiri bila dia KANTOI dalam isu pembelian pesawat milik Kerajaan.

Mula - mula sekali, Si Rafizi tu GAGAL untuk membuat pendedahan secara menyeluruh dan hanya memetik beberapa fakta sahaja untuk dijadikan sebagai bahan fitnah terhadap Kerajaan.

(Baca Artikel Tersebut disini: Rafizi Kantoi Menipu Kes Beli Pesawat!!!)

Kemudian, dia KANTOI pulak mencuri gambar dari sebuah laman milik syarikat penerbangan Bahrain yang menyediakan perkhidmatan jet peribadi untuk memfitnah Kerajaan.

(Baca pendedahan tersebut disini: Tur-Baik!!! Rafizi Kantoi Kencing Nenek Kipas!!!)

Bila semua tembelang Si Rafizi tu didedahkan kepada rakyat, mula la dia menggelupor tak tentu arah dan membuat tuduhan yang bukan - bukan. Yang menjadi mangsanya Datin Seri Rosmah Mansor.

Si Rafizi tu membuat tuduhan kononnya Datin Seri Rosmah yang terlibat menyelia pembelian pesawat tersebut sebelum ini masih GAGAL untuk tampil dengan sebarang bukti berkaitan dengannya.

Demikian betapa singkatnya pemikiran seorang budak yang dikatakan mempunyai ilmu pengetahuan yang tinggi, belajar disebuah Universiti yang bersejarah. Tapi mentaliti dia kalah budak sekolah tadika.

Bila dia sendiri yang GAGAL nak menjaja cerita fitnah terhadap orang lain, mula la dia membuat tuduhan pulak tanpa mempamerkan sebarang bukti berhubung tuduhan yang dilakukannya.

Semuanya dilakukan hanya semata - mata untuk memburukkan imej serta menjatuhkan maruah orang lain. Bukannya kerana dia nak menegakkan Kebenaran. Jauh sekali bagi menjaga kepentingan rakyat.

Sekarang, mungkin alasan yang sama jugak boleh digunakan oleh Si Rafizi tu bagi menutup isu kemelut kepimpinan yang sedang hangat melanda puak - puak Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini.

Mungkin Si Rafizi tu boleh menjadikan Datin Seri Rosmah sebagai modal untuk dia menyembunyikan kemaluan diri dia sendiri dengan membuat tuduhan yang bukan - bukan seperti sebelum ini.

Lagi pun, apa salahnya jika Si Rafizi tu gunakan alasan tersebut sebab sebelum ini pun dia pernah melakukan perkara yang sama. Tambahan pulak, kemaluan dia sendiri dah terdedah kepada umum. Semua orang pun dah tau yang Si Rafizi tu memang KUAT MENIPU!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping