Selasa, Mac 31, 2015

Dibawah ni turut dipaparkan artikel dan tajuk yang disiarkan dalam blog Pro Pakatan Haramjadah tu hari ini yang jelas membidas tindakan Si Hadi Awang tu sejak kebelakangan ini.

Nampak gayanya semakin hari semakin ramai pihak dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang tak puas hati dengan apa yang dilakukan oleh Si Hadi Awang tu selaku Presiden PAS.

Nak pulak bila tarikh pemilihan parti yang dijadualkan bakal berlansung pada Jun nanti sudah semakin hampir. Maka semakin hangat la kita dengar dan baca kenyataan sedemikian.

Tapi yang sedihnya, komen serta kenyataan yang dibuat jauh lebih teruk dari apa yang dibuat oleh pemimpin - pemimpin DAPigs terhadap Si Hadi Awang tu sendiri. Komen yang diberikan lebih pedih.

Jika selama hari ini, hanya puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Liberalis PKR tu sahaja yang anggap Si Hadi Awang u sebagai Pengkhianat terhadap gabungan Pakatan Haramjadah tu. 

Sekarang, ada pulak ahli dikalangan PAS tu sendiri yang secara terbuka yang membuat dakwaan kononnya Si Hadi Awang tu akan diingati sebagai 'Penghancur Pakatan' kerana tindakannya.

Semuanya hanya kerana Si Hadi Awang tu tetap memaparkan sikap tegas dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawabnya sebagai Presiden serta memastikan agenda parti didahulukan.

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan yang dilakukan oleh Si Hadi Awang tu patut dipuji kerana dia tetap mahu menegakkan agenda perjuangan parti sendiri biar pun ditentang oleh pihak luar.

Tapi persoalannya, kenapa pulak puak - puak PAS tu sendiri yang tak puas hati dengan apa yang dilakukannya? Diorang tak suka ke jika agenda parti itu yang diperkasakan demi kepentingan parti?

Mungkin bagi sesetengah pihak, apa yang dilakukan oleh Si Hadi Awang tu hanya akan merugikan PAS. Mungkin mereka lebih suka Si Hadi Awang tu menjadi 'Pelacur Pakatan' dan menuruti segala kemahuan orang lain.

Jelas pada ketika ini, PAS sudah semakin hilang harga diri mereka sendiri. Bahkan maruah mereka juga sanggup digadaikan begitu sahaja demi untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi orang lain. Bukannya nak mengutamakan kepentingan Politik parti sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mmg betul pun Hadi tu barua Umno. Skrg nie dia sedang menuntut habuan menteri dari najib razak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hadi tu bukan barua UMNO tetapi dia ni bangong dan bodoh bahlul macam pemimpin PAS yg lain. Pengikutnya pula kaki sondol tak tahu yg mana parti Islam yg sebenar. Hudud yg mereka canangkan bukannya undang-undang Islam sebenar. Itu undang-undang PAS PIS PUS. Bodoh punya PAS.

      Padam
  2. Cepat betul anjing RBA 8:01ptg ni masuk menyalak......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping