Selasa, Mac 31, 2015

Hek-eleh!!! Kenapa la bodoh dia ni ye? Baru sekarang ke dia baru nak sedar yang Si Guan Eng tu 'Tak Siuman' walhal perkara tu dah lama dimaklumkan kepada puak - puak Pakatan tu?

Inilah masalahnya bila jadi pemimpin tapi suka sangat nak salahkan orang lain. Kesilapan diri sendiri tak nak pulak dia mengaku. Tak nak pulak dikaji kelemahan yang dia sendiri telah lakukan.

Teringat pulak bibit - bibit lagu Maher Zain, "Yes, it's easy to blame everything on the West, When in fact all focus should be on ourselves (Ianya mudah untuk menyalahkan Barat, tetapi yang penting diri kita sendiri)". Lebih kurang macam tu la bunyi lirik lagu penyanyi dakwah tu.

Hakikatnya, bukannya Si Guan Eng tu yang 'Tak Siuman'. Tapi sebaliknya puak - puak PAS tu sendiri yang Bongok kerana terlalu percaya pada Si Kafir Harbi DAPigs tu secara membabi buta.

Mungkin Si Persuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan ni dah terlupa siapa yang angkat Si Guan Eng tu setaraf dengan Umar Abdul Aziz sebelum ini kalau bukan dari kalangan mereka sendiri.

Puas diorang pukul canang keliling dunia bercerita betapa bagusnya Si Guan Eng tu. Malah ianya menjadi zikir dikalangan puak - puak PAS tu sendiri bercerita pasal Si Tokong DAPigs tu.

Malah, ada jugak dari kalangan mereka sendiri yang terpengaruh bila Si Guan Eng tu buat dakwaan yang dia akan memeluk agama Islam sekiranya Pakatan masih memerintah Pulau Pinang.
Sekarang, dah dua penggal Si Tokong DAPigs tu memerintah Negeri tersebut. Tapi, bibit - bibit dia nak menerima Islam tu masih tak kelihatan. Bahkan, dia dilihat semakin memusuhi Islam.

Jadi kesimpulannya, tak payah la puak - puak PAS tu nak meroyan sangat dengan tindakan yang dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu. Sebaliknya diorang kaji diri diorang sendiri. Yang diorang BONGOK sangat masih nak bekerjasama dengan DAPigs tu siapa suruh!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. SALAM BRO,LU PUNYA ULASAN ADA UMMPPH.........TAHNIAH !

    BalasPadam
  2. Sunat tak sakit guan engg, serupa semut hitam gigit burung punai, mana ada sakit maa ,betul tak semut.

    BalasPadam
  3. DARI DULU HINGGA SEKARANG PAS TETAP BODOH, LEMAH DAN SENTIASA DENGKI

    BalasPadam
  4. Pisang dapig mayak selap maa talak poton..

    BalasPadam
  5. Nasib org melayu mudah ditipu org cina. Tu pasal ramai org hidup senang dgn duit haram. Bukan ekonomi saja
    Melayu kena tipu pun politik kena tipu dgn janji2 yg palsu.

    BalasPadam
  6. PAS ni yg saudara seagama tidak mahu bersatu. Si kapir harbi jugak yg mereka berkerjasama untuk menjatuhkan pemerintah Islam. Allah tidak akan benarkan puak puak dajjal ini menawan negara yg telah dirahmatinya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping