Selasa, Mac 24, 2015

Bodoh Tak Boleh Diajar...
Bangang Bertingkat - Tingkat...
Ini satu lagi sifat Yahudi yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Kalau bab nak buat huru hara tak tentu arah, tak payah ada orang nak suruh pun diorang sanggup buat jugak.

Sampai tahap sanggup diorang bertindak 'menyerang' Ibupejabat Kastam di Kelana Jaya semalam. Semuanya kerana "Demi nak memperjuangkan kebajikan rakyat," kata diorang.


Bila dah kena tangkap, mula la meroyan tak tentu arah dan buat tuduhan yang bukan - bukan. Padahal, diorang sendiri jugak yang sengaja cari penyakit. Sendiri bikin, sendiri tanggung la.

Yang kita herannya, bila desak diorang buat demo untuk membantah perlaksanaan Hukum Hudud PAS tu, takde pulak siapa yang berani nak buat. Takde pulak yang berani nak serang Ibupejabat PAS.

Tapi kalau tengok dalam laman media serta membaca kenyataan - kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin PKR dan DAPigs tu bukan main lantang lagi diorang menghina perlaksanaan Hukum tersebut.

Sampai tahap sanggup diorang melabelkan PAS sebagai Pengkhianat, Penipu dan Tidak Jujur kepada Pakatan. Jadi, kenapa diorang tak nak buat demo depan Ibupejabat PAS di Kuala Lumpur?

Jika benar diorang tekad nak membuat bantahan, kenapa tidak diorang adakan sesi demonstrasi depan Ibupejabat PAS tu sendiri? Kenapa diorang hanya pandai menyalak dalam laman media?


Seandainya puak - puak PKR dan DAPigs tu anggap isu berhubung perlaksanaan Hukum Hudud tu takde kaitan dengan rakyat, kenapa tidak diorang buat demo bantahan terhadap kenaikkan harga barang?

Kenapa diorang tak nak buat perhimpunan di depan Ibupejabat KPDNKK bagi memastikan peniag dan pemborong menurunkan harga barang ketika harga minyak turun sebelum ini?

Walhal, isu kenaikkan harga barang dan desakan supaya para peniaga serta pemborong yang tak bertanggungjawab menaikkan harga barang tanpa sebarang alasan tu adalah untuk kepentingan rakyat.

Sebaliknya, kenapa pulak diorang hanya memberikan alasan kononnya isu mengenai penurunan harga barang itu tak perlu dibuat demonstrasi. Cukup sekadar 'teguran' didalam Parlimen.

Hakikatnya, nampak sangat la yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu hanya pandai buat kerja PANDIR dan MENIPU rakyat. Realitinya, diorang hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Bukannya nak menjaga Kebajikan Rakyat!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping