Selasa, Mac 24, 2015

Hahaha!!! Tak sangka kecerdikan Si Rafizi tu akhirnya membuahkan hasil dan mendatangkan faedah sehingga mampu membuatkan Nenek Kipas tu pun percaya dengan apa yang diperkatakannya.

Kalau sebelum ini, Si Rafizi tu dah pun kantoi bila dia enggan mendedahkan sepenuhnya pendedahan mengenai pembelian pesawat baru Kerajaan sedangkan perkara itu dia sendiri sedia maklum.

(Baca Artikel Berkaitan: Rafizi Kantoi Kes Beli Pesawat!!!)

Dan disebabkan Si Rafizi tu dah songeh dan hilang kemaluan diatas keGAGALan buah kerandut dia untuk menyebarkan dakyah fitnah tersebut, maka terpaksa la dia buat tindakan terdesak macam ni.

Punya la dia teruja nak menabur fitnah terhadap pihak Kerajaan sehingga sanggup dia menggunakan gambar yang dirembat dari 'Google Search' hanya semata - mata untuk tutup kemaluan dia?

Dan yang lebih memalukan ialah apabila Si Wan Azizah tu juga turut melakukan perkara yang sama dengan menyebarkan gambar tersebut didalam laman media sosial miliknya malam semalam.

Lebih membuatkan kita rasa loya ialah apabila laman portal Pro Yahudi tu pun turut menggunakan gambar yang disebarkan oleh Si Rafizi tu untuk tatapan para pembaca mereka.

Walhal, gambar - gambar yang Si Rafizi tu rembat semua datang dari sebuah laman web syarikat penerbangan yang menawarkan perkhidmatan jet peribadi yang berpengkalan di Bahrain.
http://www.comluxaviation.com/portfolio/airbus-a320-9h-awk/
Hakikatnya, tujuan Si Rafizi tu menyebarkan gambar - gambar tersebut adalah untuk memberikan gambaran buruk terhadap pihak Kerajaan demi untuk kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!

Mungkin Si Rafizi tu ingat rakyat Malaysia ni BODOH macam dia gamaknya. Biarpun rakyat Malaysia ni tak belajar tak sampai ke Universiti terbilang di Eropah, tapi ternyata mereka jauh lebih bijak!!! Bukannya macam Pencacai Pakatan Haramjadah tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping